Fonemātiskās uztveres attīstīšana 3-4 gadīgiem bērniem ar muzikāliem vingrinājumiem
Author
Brazauskaite, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
.
Diplomdarba nosaukums ir ,,Fonemātiskās uztveres attīstīšana 3 - 4 gadīgiem bērniem ar muzikāliem vingrinājumiem’’. Darbs izpildīts uz A4 formāta 68 lappusēm, izmantoti 72 literatūras avoti. Darba mērķis: izpētīt kā fonēmātiskā uztvere attīstās, izmantojot muzikālos vingrinājumus. Pētījuma objekts: fonemātiskās uztveres attīstīšanās. Pētījuma priekšmets: sniegti definējumi fonemātiskās uztveres būtībā. Tika teorētiski izpētīts fonemātiskās un muzikālās dzirdes mijsakarības un attīstīšanas process ar mūzikas vingrinājumiem. Veikts empīriskais pētījums, kas pierāda, ka sistemātiskie muzikāli vingrinājumi sekmē 3 – 4 gadīgu bērnu fonemātiskās uztveres attīstību.
Atslēgvārdi: fonenemātiskā uztvere, dzirde, muzikālie vingrinājumi. Diplom Paper ,, Phonemic perception development of 3 – 4 years old children with musical exercisses’’. The course is complected in A4 format, 68 pages. 72 used literaturesources. Object of investigation – fonematic perceptual development. Subject of investigation – provided definition of the phonemic perception, phonemic heraing, fonematic perception, sound anallusis. Was theoretically studed musical audition collaration and development process with exercisses. Conducted an empirical study that demonstratesthat the systematic musical exercises encourage 3 – 4 year old children’s phonemic perceptiondevelopment.Keywords: phonemic perception, hearing, musical exercisses.