dc.contributor.advisor | Štekele, Inese | en_US |
dc.contributor.author | Mulda, Gunita | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:32Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:32Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 31840 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12285 | |
dc.description.abstract | Gunitas Muldas diplomdarba tēma ir ”Sociālpedagoģiskā darbība mobinga mazināšanā Rīgas 84. vidusskolas 7.- 8. klasēs”. Darba mērķis: veikt pētījumu par mobinga iespējamību Rīgas 84. vidusskolas 7.- 8. klasēs, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu mobinga mazināšanā.
Diplomdarba ievadā darba autore aktualizēja mobingu kā problēmu skolā un, ka pedējos gados arī sabiedrība pievērsusi lielu uzmanību mobinga mazināšanai. Darba teorētiskajā daļā tika izklāstīts vispārīgs mobinga raksturojums, un skolas loma darbā mobinga mazināšanā. Praktiskajā daļā darba autore veica pētījumu, kura laikā tika noskaidrota esošā situācija Rīgas 84 vidusskolas, 7.- 8. klasēs. Veica sociālpedagoģisko darbību mobinga mazināšanā, to aprobāciju un analīzi.
Diplomdarbs ”Sociālpedagoģiskā darbība mobinga mazināšanā Rīgas 84. vidusskolas 7.-8. klasēs” sastāv no ievada, sešām nodaļām, sešām apakšnodaļām, nobeiguma un izmantoto avotu saraksta. Pielikumā ievietotas anketu un aptaujas paraugi, skolēna mobinga novērošana stundās un starpbrīžos kritēriju veidlapa.
Atslēgvārdi: mobings, skola, skolēns | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the Diploma Paper of Gunita Mulda is “Social pedagogical activity in the reducement of mobing at Riga Secondary school 84. in grades 7 – 8” The aim of the Diploma Paper is to carry out a research on likelihood of mobing in grades 7 – 8 at Riga Secondary School 84, work out and approbate the social pedagogics activity program in the reducement of mobing.
In the introduction of the Diploma Paper the author updates mobing as a problem at school and points out that in recent years society has paid a great attention to the reducement of mobing.
The theoretical part deals with a general description of mobing and the role of school in the reducement of mobing.In the practical part the author carries out a research during which the current situation has been found out at Riga Secondary school 84. in grades 7 - 8 The author also carries out social pedagogics activity in the reducement of mobing, its approbation and analysis.
The Diploma Paper 'The social pedagogics activity in the reducement of mobing at Riga Secondary school 84. in grades 7 - 8 consists of introduction, six chapters, six subchapters, conclusion and bibliography, appendix(samples of questionnaires and surveys, student's mobing observation during lessons and breaks) and criteria form.
Key words: mobing, school, pupil. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Sociālpedagoģiskā darbība mobinga mazināšanā Rīgas 84. vidusskolas 7.- 8. klasēs | en_US |
dc.title.alternative | Social pedagogical activities in decreasing mobbing in Grade 7- 8 at riga Secondary school No 84 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |