Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorMatisone, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33058en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12302
dc.description.abstractSkola ir kā maza sabiedrības daļa, kur mācīšanās procesu lielā mērā ietekmē tās indivīdu savstarpējās attiecības. Skolēnu individuālo īpašību dēļ konflikti skolā ir bieža parādība. Konflikti skolēnu starpā tiek novēroti arī angļu valodas stundās, kas negatīvi ietekmē stundas gaitu un izvirzīto mērķu sasniegšanu. Tādēļ skolā ir ļoti svarīgi izvairīties no iespējamiem konfliktiem. Diplomdarbā tika pētīts, vai mediācijas aktivitātes angļu valodas stundās var sekmēt skolēnu konfliktu risināšanas prasmju un runāšanas prasmju attīstību. Gadījuma pētījums ietvēra atbilstošu teorētisko materiālu izpēti, mācību stundu vadīšanu, vērošanu un anketu rezultātu apkopošanu. Pētījuma grupā bija 15 skolēni no 9. klases. Izvērtējot pētījumā iegūtos datus, tika rasts apstiprinājums, ka mediācijas aktivitātes valodas stundās var sekmēt skolēnu konfliktu risināšanas prasmju pilnveidi, kā arī var pozitīvi ietekmēt skolēnu runāšanas prasmju attīstību. Atslēgvārdi: konflikti, mediācija, konfliktu risināšanas prasmes, valodas stratēģijas, runāšanas prasmes, gadījuma pētījums.en_US
dc.description.abstractSchool is like a small society, and learning at school largely arises from the interaction among individuals. Due to the uniqueness of each student, conflicts are often present at school. Conflicts among students are also present at English language lessons, which do not influence favourably the attainment of the language learning goals set for the lesson.Therefore, it is very important to avoid conflicts at school. The present Diploma Paper investigated whether implementing mediation activities in English language lessons could foster the development of students` conflict solving skills and speaking skills. The case study comprised the study of the relevant theory, the piloting and observation of lessons, and the administration of questionnaires. The research sample group consisted of 15 students of Form 9. The obtained data received from the analysis of the employed data collection techniques and mediation activities proved that mediation activities implemented in language lessons might help to develop students` conflict solving skills and that these activities might have a positive impact on the development of students` speaking skills as well. Keywords: conflicts, mediation, conflict solving skills, language strategies, speaking skills, case study.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMediācijas aktivitātes angļu valodas stundās skolēnu konfliktu risināšanas prasmju attīstībaien_US
dc.title.alternativeMediation activities in English language lessons to develop students` conflict solving skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record