Atbalsta pasākumi krievu valodas stundās 1.-4.klašu skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
Author
Seļaha, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: Atbalsta pasākumi krievu valodas stundās 4. klašu skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Darba autore analizēja zinātnisko literatūru, kas attiecas uz darba tēmu, īpašu uzmanību veltot mācīšanās grūtībām krievu valodā (rakstīšanas traucējumi) 4. klasē, to klasifikācijai un koriģējošās darbības metodikai šo traucējumu pārvarēšanā. Tika pētīta bērnu grupa ar mācīšanās traucējumiem krievu valodas stundās 4. klasē (rakstīšanas traucējumi). Uz zinātniskās literatūras un diagnostikas rezultātu analīzes pamata tika izveidota koriģējošās darbības nodarbību sistēma mācīšanās traucējumu krievu valodā pārvarēšanai Rīgas X vispārizglītojošās skolas 4. klases skolēniem. Rezultāti liecina, ka izveidoto nodarbību sistēmu efektīvi var izmantot arī mācot krievu valodu vispārizglītojošajā skolā.
Darba struktūra: anotācija, ievads, divas daļas, nobeigums, literatūras saraksts un pielikumi.
Atslēgas vārdi: atbalsta pasākumi, krievu valodas stundas, 4. klašu skolēni, mācīšanās traucējumi.
Darba autore: Irina Seļaha. The theme of the paper is: “ Support measures for the 4-form pupils with learning disabilities in the Russian language lessons”.
The author of the paper has analysed scientific literature on the topic of the research paper, paying special attention to the difficulties in teaching Russian (writing disturbance) in the 4 form the classification of the difficulties, and the methods of correction work which may help to overcome difficulties in teaching Russian.
Basing on the analysis of scientific literature and diagnostic results the author has developed and tested the system of correction studies for overcoming difficulties in teaching a group of 4- form pupils in a certain Riga school.
The results of the research show that the system of correction studies can be effectively used in teaching Russian in primary school.
Structure: the work consists of abstract, introduction, two chapters, conclusion, bibliography, and applications.
Keywords: Measures, Russian language lessons, 4-form pupils, learning disorders.
The paper author: Irina Selaha.