Radošās metodes svešvalodu apguvē ārpusklases darbā
Author
Briede, Helēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Narodovska, Iveta
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Viens no svarīgākiem Latvijas izglītības mērķiem mūsdienās ir attīstīt skolēnos radošumu, kas izglītībā izpaužas kā viens no būtiskākajiem kvalitatīva procesa nodrošināšanas kritērijiem. Diplomdarba mērķis ir izpētīt un praktiski pielietot radošās metodes svešvalodu apguvē ārpusklases nodarbībās. Darbā ir izzināti un salīdzināti 7. – 9. klašu standarti, programmas, mācību grāmatas un mācību līdzekļi krievu, latviešu un vācu valodas apguvē, aplūkots teorētiskais jēdziens „radošums”, izzinātas radošās metodes. Padziļinot apgūstamās tēmas svešvalodā, ko paredz mācību programmas un standarti, ir aprakstīts radošo metožu praktisks pielietojums darbā ar skolēniem attiecīgajā vecuma posmā ārpusklases nodarbībās.
Atslēgas vārdi: radošums, kreativitāte, radošās metodes One of important aims in Latvian education system nowadays is to develop learners’ creativity which becomes apparent as one of the most essential qualitative processes ensuring the criteria. The goal of the diploma paper is to investigate and use the methods of creativity in acquiring a foreign language practically outside class activities. In paper is found out and compared the standards of classes 7 - 9, curriculums, course books and learning aids in Russian, German and Latvian acquiring, viewed the theoretical term "creativity", found out the methods of creativity. For studying more profound are described the themes to be acquired in a foreign language which are supposed by curriculum and standards and the practical usage of creative methods in appropriate age outside class activities.
Key words: creativity, creative methods