Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Ritaen_US
dc.contributor.authorKoroļova, Raidaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:44Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34425en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12355
dc.description.abstractAutore: Raida Koroļova Diplomdarbs: „Bioloģijas tēmu integrācija veselības mācības stundās, izmantojot diskusijas metodi” Zinātniskais darba vadītājs: Dr. paed. Rita Birziņa Darba apjoms: 6 tabulas, 20 attēli, 6 pielikumi, izmantoti 27 literatūras avoti Pētījuma mērķis bija izpētīt, vai diskusijas metodes pielietošana veicina bioloģijas tēmu integrāciju veselības mācības priekšmetā, nostiprina skolēnos zināšanas un izpratni par šīm tēmām un rada pozitīvu attieksmi, veicina iesaistīšanās un saskarsmes prasmes Pētījuma uzdevumi: 1. Izstudēt un analizēt pedagoģisko literatūru par mācību metodēm; 2. Izveidot mācību stundas, kurās izmantota diskusijas metodi; 3. Veikt diskusijas metodes aprobāciju veselības mācības stundās un izvērtēt rezultātus. Pētīšanas metodes: pedagoģiskas un psiholoģiskās literatūras analīze; diskusijas metodes aprobācija; veikta skolotāju un skolēnu aptauja. Atslēgas vārdi: diskusijas metode, veselības mācība, bioloģijas tēmu integrācija, skolēns, skolotājsen_US
dc.description.abstractAuthor: Raida Koroļova Diploma Paper: „Integration of biology themes in health education lessons using the discussions method” Scientific supervisor: Dr. paed. Rita Birziņa The scope of work: 6 tables, 20 pictures, 6 appendices, 27 sources of literature The aim of the study was to explore whether the use of discussion method promoted the integration of biology themes in health education lessons, consolidated pupils’ knowledge and understanding about these themes and created a positive attitude as well as promoted the participation and the interaction skills. Research objectives: 1.to study and analyze pedagogical literature on teaching/learning methods; 2.to analyze the discussion method; 3.to analyze the approbation of the discussion method in health education lessons and to evaluate the results. Research methods: the analysis of pedagogical and psychological literature; approbation of the discussion method; survey of teachers and pupilsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBioloģijas tēmu integrācija veselības mācības stundās, izmantojot diskusijas metodien_US
dc.title.alternativeIntegration of biology themes in health education lessons using the discussions methoden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record