dc.contributor.advisor | Vugule, Ērika | en_US |
dc.contributor.author | Tiesnese, Agnese | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:45Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:45Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 34651 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12364 | |
dc.description.abstract | Šajā diplomdarbā tika izpētīta rotaļa kā labākā pieeja saskarsmes veidošanai pirmsskolas izglītības iestādē. Bērna attieksmes pret saviem vienaudžiem un pieaugušajiem veidošanās rotaļas laikā. Minētā darba autors ir Agnese Tiesnese, ar darba vadītāju Dr.pead. Ēriku Vuguli.
Darba apjoms ir 63 lapaspuses, kas sastāv no titullapas, anotācijām latviešu un angļu valodā, satura rādītāja, ievada, teorētiskā apraksta trijās nodaļās, 3 tabulām, 14 diagrammām, nobeiguma, literatūras saraksta ar 23 vienībām. Kā arī 7 pielikumiem.
Šī darba pirmā daļa ir balstīta uz psihologu I.Plotnieka, R.Berna, D.Liegenieces atziņām par saskarsmes būtību un nozīmi.
Otrajā daļā pētītas teorētiskās nostādnes par rotaļu (fizioloģiskā teorija, psiholoģiskā teorija un vispārīgo rotaļu teorija) un to psihologu un skolotāju darbi, kuros analizētas šīs teorijas.
Trešajā šī darba daļā tika veikts pētījums pedagoģiskajā darbībā, kurā hipotēze, ka rotaļa ir labākā pieeja saskarsmes veidošanai, tika pierādīta. | en_US |
dc.description.abstract | In this bachelor work was investigate the game as best skill of contact making in nursery school. The author is Agnese Tiesnese, with supervisor Dr.pead. Ērika Vugule.
The amount of work is 63 pages consisting of a cover sheet, annotations in English and Latvian, table of contents, introduction, theoretical description in three chapters, 3 tables, 14 charts, conclusion, bibliography with 23 units, as well 7 attachments.
The first part of this work is supported on psychologist I.Plotniek, R.Bern, D.Liegeniece acknowledgement and the meaning of contact was opened.
In the second part direction of the game was investigated (theory of philosophical, psychological and common games) and work of those psychologist and teachers who has investigated those directions (Z.Freid, L.Vigodskij, D.Elhonin, F.Freber).
In the third part experiment of pedagogical work was shown, in which the hypotesis, that the game is the best skill of contact making was proved. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Rotaļa - saskarsmes veicinātāja pirmsskolā | en_US |
dc.title.alternative | Play as a faciliator at communication skills in preschool | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |