Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīdaen_US
dc.contributor.authorDreimane, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:49Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37265en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12395
dc.description.abstractpar Ingas Dreimanes diplomdarbu ‘’Sociālpedagoģiskā darbība ar ilgstošā prombūtnē esošu vecāku bērniem Rūjienas vidusskolā’’. Ir ļoti daudz Latvijas iedzīvotāju, kuri dodas prom no savas zemes, lai strādātu visdažādākos, bieži vien savai kvalifikācijai un izglītības līmenim neatbilstošus darbus, taču ar nožēlu jāsaka, ka aizbraucēji savus bērnus uz tālām zemēm līdzi neņem, atstājot tos pie draugiem, radiem un nereti arī vienus pašus. Darba autore veica pētījumu, lai izzinātu situāciju Rūjienas vidusskolā par bērniem, kuriem vecāki atrodas ilgstošā, kā arī, lai izvērtētu šo bērnu emocionālo stāvokli. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskā programma ilgstošā prombūtnē esošiem vecāku bērniem Rūjienas vidusskolā. Darba autores izstrādātā programma dod iespēju skolotājiem, klašu audzinātājiem un sociāliem pedagogiem turpināt darbu, lai samazinātu mācību un uzvedības grūtības tieši šiem ilgstošā prombūtnē atstātiem bērniem. Darbs sastāv no 83 lpp, tajā izmantoti 45 literatūras avoti. Atslēgas vārdi – aizbildniecība, bērns, ģimene, ilgstoša prombūtne, vecāki.en_US
dc.description.abstractThe title of the Diploma Paper: "Social Pedagogical Activities for Rujiena Secondary school pupils, whose parents are in prolonged absence from Latvia.” Aim of the research: to investigate the situation of a group of Rujiena Secondary school pupils, whose parents are in prolonged absence from Latvia and that live with grandparents or guardians, sometimes even with friends or they stay to live all by themselves. Contents of the Diploma Paper and availability performance of the work Diploma Paper was written in order to investigate pupils` emotionality, its reasons, expression and to work out the program of social pedagogical activities for teachers, form masters and social educators to help pupils to overcome hard emotional time, learning difficulties. Diploma Paper total number of pages: 83 pages, 45 bibliographic terms. Key words: pupils at the age of Primary school, guardianship, family, prolonged absence, parents.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība ar ilgstošā prombūtnē esošu vecāku bērniem Rūjienas vidusskolāen_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical activities with the children of parents who are in extended absence at Rūjiena secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record