Teksta uzdevumu risināšana 2.klasē, izmantojot vizualizēšanas metodi
Автор
Vaišļa, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Evitas Vaišļas diplomdarbā tiek pētīta teksta uzdevumu risināšana 2. klasē, izmantojot vizualizēšanas metodi.
Pētījuma teorētiskajā daļā darba autore analizē teksta uzdevumus un to mācību metodiku, pamatojoties uz E. Ģinguļa, J. Menča, I. Onževas, J. Babanska atziņām. Pamatojoties uz G. Svences, I. Milašas, I. M. Rubanas, I. Ķietes, J. Raipuļa un I. Puškareva, atziņām darba autore apraksta jaunāko skolas vecumu bērnu psihofizioloģisko raksturojumu.
Pētījuma empīriskajā daļā darba autore realizē teksta uzdevumu risināšanu 2. klasē, izmantojot vizualizēšanas metodi un pēta iegūtos rezultātus pamatskolas X 2. klasē.
Atslēgvārdi: vizualizēšana, teksta uzdevumi, jaunākais skolas vecums, matemātika. In Evitas Vaisla’s research, solving text tasks using the method of visualization on 2nd grade is analyzed.
In the theoretical part of the research the author analyzes the text tasks and the text tasks teaching methodology, based on E. Ģinguļa, J. Menča, I. Onževas, J. Babanska knowledge. Based on G. Svences, I. Milašas, I. M. Rubano, I. Ķietes, J. Raipuļa and I. Puškareva knowledge, the author describes the school-age children's psycho-physiological characteristics.
In the empirical part of the research, the author realized a text task solving in the 2nd grade, using the visualization method and studying the results obtained in secondary school X.
Key words: visualization, text tasks, junior school age, mathematics.