Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīdaen_US
dc.contributor.authorKuriloviča, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:53Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other38908en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12420
dc.description.abstractMaģistra darbā analizēta pašlaik sociālajiem pedagogiem aktuāla problēma - sociālā pedagoga darba pašizvērtējums. Tas tiek aplūkots kopsaistībā ar sociālā pedagoga profesionālo pilnveidi, lai izzinātu, kā, veicot sava darba pašizvērtējumu, tā tiek veicināta. Maģistra darba teorētiskajā daļā ir skaidrots pašizvērtējuma raksturojums, izpētīta sociālā pedagoga profesionālā darbība un tās pašizvērtējums, kā arī raksturota profesionālās pilnveides būtība. Maģistra darba empīriskajā daļā ir analizēti sociālo pedagogu darba pašizvērtējumi, kas iesniegti izvērtēšanai Eiropas Sociālā fonda un Izglītības un zinātnes ministrijas realizētājam projektam „Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos”. Ir apkopoti to rezultāti un veikti secinājumi, kas parāda sociālā pedagoga darba pašizvērtējuma nozīmīgumu profesionālajā pilnveidē. Atslēgvārdi: pašizvērtējums, pašvērtējums, profesionālā pilnveide, sociālais pedagogs, sociālā pedagoga profesionālā darbība.en_US
dc.description.abstractThe thesis deals with a current problem for social pedagogues nowadays - the self -assessment of the work of social pedagogue. It is examined in relation to professional development of social pedagogue so that it can be seen in what ways the development is being promoted. The theoretical part of the thesis deals with the description of self - assessment, of professional work of social pedagogue and its self-assessment and also with description of professional development. The empiric part of the thesis analyses self - assessments of various social pedagogues that have been handed in for evaluation for the project. „The Promoting of Competitive Capacity of Pedagogues under the State of Optimization of Education System” implemented by European Social Foundation and the Ministry of Education and Science. The results have been summarized and conclusions about the importance of self - assessment in the professional work of social pedagogue have been drawn. Key words: the professional work of social pedagogue, professional development, self - assessment, self - evaluation, social pedagogue.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālā pedagoga darba pašizvērtējums kā profesionālās pilnveides veicinātājs.en_US
dc.title.alternativeSelf-Assessment of the Work of Social Pedagogue as a Contributor to Professional Development.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record