3-4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās zīmēšanas nodarbībās

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Kursa darba nosaukums: 3-4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās zīmēšanas nodarbībās. Darba autore: Gunta Segliņa Pētījuma mērķis: Izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanos zīmēšanas nodarbībās. Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām: nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 34 vienībām. Darba apjoms: 59 lappuses. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka 3-4 gadu vecu bērnu priekšstati par ģeometriskajām figūrām veidojas sekmīgi, ja zīmēšanas nodarbībā izmanto - grafisko tehniku -guaša tehniku - jaukta tehnikas
The Graduation Paper: 3 - to 4-year-olds idea of forming geometric shapes in drawing lessons The Author: Gunta Seglina The aim of the research: explore the 3 - to 4-year-olds idea of forming geometric shapes drawing classes The work consists of: of an introduction, five chapters, conclusion, bibliography and list of resources with 34 units The volume of the work: 59 pages During the research the hypothesis was approved, the 3 - to 4-year-olds representations of geometric figures formed successfully when drawing lesson, draw on -graphic technique -gauss technique - mixed technique

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By