Show simple item record

dc.contributor.advisorMisāns, Ilgvarsen_US
dc.contributor.authorBroča-Čapa, Renāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:59Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40722en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12471
dc.description.abstractMūsdienu izglītībai skolās bieži tiek pārmesta sadrumstalotība pa priekšmetiem, bet straujais dzīvesveids no topošā pieaugušā cilvēka prasa integrēt dažādas prasmes un zināšanas. Šajā jautājumā var palīdzēt starppriekšmetu saiknes veidošana. Tā kā darba autore ir angļu valodas skolotāja, tika nolemts veikt pētījumu ar mērķi noskaidrot, kā var veiksmīgi veidot starppriekšmetu saikni starp vēstures un angļu valodas mācību priekšmetiem un ko šāda prakse sniedz skolēniem. Lai sasniegtu darba mērķi, tika studēta literatūra par starppriekšmetu saiknes veidošanu un satura un valodas integrēto apguvi (CLIL), īpašu uzmanību pievēršot priekšrocībām un trūkumiem, ko tie sniedz. Praktiskajā pētījuma daļā, kas aprakstīta ceturtajā nodaļā, autore veica atsevišķa gadījuma pētījumu 10. klasē, kura laikā vēstures un angļu valodas priekšmeti tika apgūti kopā...en_US
dc.description.abstractEducation in schools today is often reproached for fragmentation according to subjects; however, fast lifestyle requires integrating different skills and knowledge from a future adult. Developing interdisciplinary link may assist in this issue. Since the author of the Paper is an English language teacher, it was decided to carry out a research with the aim to find out how it is possible to develop a successful interdisciplinary link between History and English subjects and what this practice offers for students. In order to reach the aim, the author studied literature on developing an interdisciplinary link and content and language integrated learning (CLIL), especially focusing on advantages and disadvantages they bring. The practical part of the research, as described in chapter four, was a case study performed in Grade 10. During the case study History and English subjects were taught together...en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleStarppriekšmetu saiknes veidošana vēstures un angļu valodas stundās 10. klasē: ieguvumi un zaudējumien_US
dc.title.alternativeDevelopment of the interdisciplinary link in history and English lessons in Grade 10: benefits and lossesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record