YouTube izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās rakstītprasmes attīstīšanai pamatskolā
Author
Krūma, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Ilze
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „YouTube izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās rakstītprasmes attīstīšanai pamatskolā. Diplomdarba tēmas izvēli noteica fakts, ka Latvijā nav daudz pētījumu par YouTube, un ka šī video interneta mājaslapa, var piedāvāt jauninājumus vācu valodas kā svešvalodas stundās rakstītprasmes attīstīšanai.
Darba teorētiskā daļa veido pedagoģiskās un metodiskās literatūras analīze.
Teorētiskās pētniecības darba gaitā tika izstrādāti un izmēģināti rakstītprasmes attīstoši uzdevumi, izmantojot YouTube. Diplomdarba praktiskās daļas ietvaros tiek aprakstīti pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, un tās rezultāti, kā arī skolēnu aptaujas izvērtējums.
Pēc diplomdarba izstrādes tiek secināts, ka YouTube ir motivējošs vizuāls stimuls rakstītprasmes attīstīšanā vācu valodas kā svešvalodas stundās, kas vienlaikus veicina mācīšanās interesi un kreativitāti. The Diploma Paper theme is „Youtube to Develop Writing Skills in German as a Foreign Language Lessons in Grammer School”. The theme was chosen, because there are only a few researches in Latvia that have been written about YouTube and that the video website offers innovation while Writting in German as a Foreign Language Lessons.
The theoretical Part of the Diploma Paper is composed of the studies of the educational and methodological literature.
While reserch of the theoretical Part, there were tasks created and tested for work with YouTube videos to develop Writing Skills. In the practical Part of the Diploma Paper is a description of the educational experiment and their results, as well as assesment of Lerners questionnaire.
After the designing of the Diploma Paper there were conclusions made, that YouTube is a motivating visual incentive that develops Writting Skills in German as a Foreign Language Lessons and encourages creativity and interest in learning.