Starppriekšmetu saiknes pielietojums mācību tēmas "Auduma apdruka" apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7.klasē
Author
Jezika, Antra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Leitāns, Juris
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Starppriekšmetu saiknes pielietojums mācību tēmas „Auduma apdruka” apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē” mērķis ir izpētīt starppriekšmetu saiknes pielietojuma iespējas auduma apdrukas tehnoloģijas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7.klasē.
Darbā izpētīta pieejamā literatūra par starppriekšmetu saikni un izstrādāts mācību saturs tēmai „Auduma apdruka” mājturībā un tehnoloģijās. Lai izstrādātu mācību saturu, autore pētījusi mācību priekšmeta reglamentējošos dokumentus, mācību metodes un vērtēšanas kritēriju izstrādes nosacījumus.
Darba noslēgumā aprakstīta izstrādātās mācību tēmas aprobācijas gaita un rezultāti.
Atslēgvārdi: Auduma apdruka, monotipija, mājturība un tehnoloģijas, starppriekšmetu saikne, kompozīcija Diploma thesis "Use of interdisciplinary learning on theme "Textile printing" in home economics and technologies at the 7th grade." is to explore use of interdisciplinary learning on theme „Textile printing” in home economics and technology in the 7th grade.
Author examines literature on the interdisciplinary learning and developes training content to the theme "Textile Printing" in home economics and technology. In order to develop the curriculum, author studied subject regulatory documents, teaching methods and evaluation criteria development conditions.
In the final chapter author described a developed training contents approbation and its results.
Keywords: Textile printing, monotyping, home economics and technology, interdisciplinary, composition