Mācību motivācijas veicināšanas iespējas tēmas "Kumihimo" apguvē mājturībā un tehnoloģijās 6. klasē
Author
Kalniņa, Daina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Dainas Kalniņas diplomdarba tēma ir „Mācību motivācijas veicināšanas iespējas tēmas „Kumihimo” apguvē 6. klasē”.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt motivāciju ietekmējošos faktorus, pusaudžu vecumposma īpašības un izveidot mācību saturu tēmai „Kumihimo”.
Mācību satura aprobācija tika veikta Rīgas Juglas vidusskolas 6. klasē.
Autore secina, ka apgūstot kumihimo tehniku, ir iespējams veicināt skolnieču mācību motivāciju. Galvenie motivējošie faktori ir mācību saturs un metodes. Nepieciešama gan ārējā gan iekšējā motivācija.
Atslēgas vārdi: kumihimo, motivācijas veicināšana, metode, vērtēšana The topic of the Diploma Paper written by Daina Kalniņa is “Raising Student’s Motivation to Study in the Acquisition of Theme “Kumihimo” in Form 6 Home Economics and Technologies Lessons”.
The aim of the Diploma Paper is to research factors that affect motivation, adolescence characteristics and create learning content for the theme „Kumihimo”.
The approbation of the study theme „Kumihimo” was carried out in Riga Jugla Secondary School Form 6.
The author concludes that it is possible to raise student’s motivation to study by acquiring the kumihimo technique. The main motivational factors are learning content and methods. It is necessary to raise both extrinsic and intrinsic motivation.
Key words: kumihimo, raising of motivation, method, evaluating