Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorKaļiņina, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45127en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12529
dc.description.abstractIlona Kaļiņina Rotaļa bērniem ar runas traucējumiem. Teorētiskās daļas vadītāja: profesore, Ruta Ināra Kaņepēja Empīriskā pētījuma vadītāja: docente, Dr. paed . Rasma Vīgante Darba apjoms: 45 lappuses, 31 avoti. Darbs sastāv no četrām daļām: 1. daļā tiek aplūkoti teorētiskie pētījumi par pirmsskolēnu domāšanas un runas attīstību; 2. daļā sniegts rotaļas kā pirmsskolas vecuma bērnu galvenā darbības veida novērtējums; 3. daļā tiek aplūkoti bērnu runas traucējumi un tiek aprakstīta rotaļu izvēle un bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību uzvedība rotaļu laikā; 4. daļā aprakstīti pētījumi par rotaļu izvēli un bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību uzvedību rotaļu laikā. Atslēgas vārdi: PIRMSSKOLĒNS, RUNA, RUNAS ATTĪSTĪBA, ROTAĻA, ROTAĻU IZVĒLE, VALODAS SISTĒMAS NEPIETIEKAMA ATTĪSTĪBA (VSNA). Pētījuma objekts: rotaļu izvēles specifika bērniem ar VSNA. Pētījuma priekšmets: 5 gadīgu bērnu rotaļu izvēle.en_US
dc.description.abstractIlona Kaļiņina Games for Children with Speech Disorders. Scientific adviser of the theoretical part: Professor, Ruta Ināra Kaņepēja Scientific adviser of the empirical research: Docent, Dr. paed. Rasma Vīgante Size of the work: 45 pages, 31 sources. This research work consists of four parts: the 1st part is devoted to theoretical research on preschool children’s thinking and speech development; in the 2nd part an evaluation of games as the principal occupation form of preschool age children is given; the 3rd part consists of an overview of children's speech disorders and a description of game choice and the behaviour of children with insufficient language system development in the game process; in the 4th part, studies on the behaviour of children with insufficient development of the language system in the gaming process are described. Key Words: PRESCHOOL CHILDREN, SPEECH, DEVELOPMENT OF SPEECH, GAME, GAME CHOICE, INSUFFICIENT DEVELOPMENT OF LANGUAGE SYSTEM (IDLS).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa bērniem ar runas traucējumiemen_US
dc.title.alternativePlays for Children with speech Disordersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record