dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Kaļiņina, Ilona | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:37:10Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:37:10Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 45127 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12529 | |
dc.description.abstract | Ilona Kaļiņina
Rotaļa bērniem ar runas traucējumiem.
Teorētiskās daļas vadītāja: profesore, Ruta Ināra Kaņepēja
Empīriskā pētījuma vadītāja: docente, Dr. paed . Rasma Vīgante
Darba apjoms: 45 lappuses, 31 avoti.
Darbs sastāv no četrām daļām: 1. daļā tiek aplūkoti teorētiskie pētījumi par pirmsskolēnu domāšanas un runas attīstību; 2. daļā sniegts rotaļas kā pirmsskolas vecuma bērnu galvenā darbības veida novērtējums; 3. daļā tiek aplūkoti bērnu runas traucējumi un tiek aprakstīta rotaļu izvēle un bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību uzvedība rotaļu laikā; 4. daļā aprakstīti pētījumi par rotaļu izvēli un bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību uzvedību rotaļu laikā.
Atslēgas vārdi: PIRMSSKOLĒNS, RUNA, RUNAS ATTĪSTĪBA, ROTAĻA, ROTAĻU IZVĒLE, VALODAS SISTĒMAS NEPIETIEKAMA ATTĪSTĪBA (VSNA).
Pētījuma objekts: rotaļu izvēles specifika bērniem ar VSNA.
Pētījuma priekšmets: 5 gadīgu bērnu rotaļu izvēle. | en_US |
dc.description.abstract | Ilona Kaļiņina
Games for Children with Speech Disorders.
Scientific adviser of the theoretical part: Professor, Ruta Ināra Kaņepēja
Scientific adviser of the empirical research: Docent, Dr. paed. Rasma Vīgante
Size of the work: 45 pages, 31 sources.
This research work consists of four parts: the 1st part is devoted to theoretical research on preschool children’s thinking and speech development; in the 2nd part an evaluation of games as the principal occupation form of preschool age children is given; the 3rd part consists of an overview of children's speech disorders and a description of game choice and the behaviour of children with insufficient language system development in the game process; in the 4th part, studies on the behaviour of children with insufficient development of the language system in the gaming process are described.
Key Words: PRESCHOOL CHILDREN, SPEECH, DEVELOPMENT OF SPEECH, GAME, GAME CHOICE, INSUFFICIENT DEVELOPMENT OF LANGUAGE SYSTEM (IDLS). | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Rotaļa bērniem ar runas traucējumiem | en_US |
dc.title.alternative | Plays for Children with speech Disorders | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |