Didaktiskās rotaļas iespējas 5 - 6 gadus vecu bērnu lasītprasmes attīstībā
Author
Beļeviča, Vera
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Didaktisko rotaļu iespējas 5-6 gadus vecu bērnu lasītprasmes attīstībā
Kvalifikācijas darba autore: Vera Beļeviča
Zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Ilze Šūmane
Kvalifikācijas darba apjoms: 48 lpp., 5 tabulas, 5 zīmējumi, 8 pielikumi, izmantoti 31 literatūras avoti.
Pētījuma mērķis: Izpētīt didaktisko rotaļu iespējas 5-6 gadus vecu bērnu lasītprasmes attīstībā.
Pētījuma jautājums: Kādas ir didaktiskās rotaļas iespējas 5-6 gadus vecu bērnu lasītprasmes attīstībā?
Darbs sastāv no 4 nodaļām. 1. nodaļā sniegts teorētisks ieskats par 5-6 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām. 2. nodaļā aplūkotas didaktiskās rotaļas kā svarīgākā pirmsskolas mācību forma, to organizācijas principi. 3. nodaļā apkopota latviešu, krievu un cittautu metodika lasītprasmes apmācībai pirmsskolā. Darba pēdējā nodaļā sniegts ieskats par veikto izmēģinājuma darbību, kurā tika organizētas nodarbības lasītprasmes apguvei pēc N.Zaiceva metodes.
Atslēgas vārdi: ROTAĻA, DIDAKTISKĀ ROTAĻA, LASĪTMĀCĪŠANA, LASĪTMĀCĪŠANAS METODIKAS The possibilities of didactic games in the development of reading skills of 5-6- year-olds.
The qualification paper author: Vera Belevicha
The qualification paper supervisor : Dr.paed. Ilze Shumane
The qualification paper consists of: 48 pages, 5 tables and 5 pictures, 8 suplements. Were used 31 literary sources.
The goal of the qualification paper: To research the possibilities of didactic games in the development of reading skills of 5-6-year-olds.
The question of the qualification paper: How is the possibilities of didactic games in the development of reading skills of 5-6-year-olds?
The 1st part contains the theoretical information about the essence and special features of 5-6 years old children’s.
The 2nd part examines the didactic games and their organization principles as the most important form in pre-school teaching.
The 3rd part contains different methodological materials concerning teaching to read at pre-school.
The 4th part introduces a report about the results of a practical research in a special group of children which was based on N.Zaicev method of teaching to read.
Key words: GAIME, DIDACTIC GAIME, READING SKILLS, METHODOLOGIES OF READING SKILLS