Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorBunkeviča, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:14Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45358en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12561
dc.description.abstractDiplomdarba „Radošuma veicināšana pasaku lasīšanas stundās 2. klasē” mērķis - izpētīt radošuma veicināšanas iespējas pasaku lasīšanas stundās 2. klasē. Pētījuma uzdevumi ir analizēt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par sākumskolas vecuma bērnu īpatnībām un radošuma veicināšanu. Veikt pētījumu 2. klasē, veicot anketēšanu skolēnu vecāku vidū, izstrādāt uzdevumus skolēniem radošuma vecināšanā, aprobēt izstrādātos uzdevumus, apkopot un analizēt rezultātus. Diplomdarba praktiskais darbs ir radošuma veicināšanas iespējas pasaku lasīšanas stundās 2. klasē. Praktiskā darba ietvaros ir novērotas literatūras stundas, izstrādāti uzdevumi, skolēniem radošuma veicināšanā, izmantojot pasakas, kā arī vecāku anketēšana. Praktiskās daļas rezultāti ir apkopoti un atspoguļoti 9 attēlos un 6 tabulās. Darba atslēgas vārdi - radošums, mācīšanās, lasīšana, pasaka.en_US
dc.description.abstractThe title of this diploma is „Promoting creativeness in the lessons devoted to reading fairytales in Grade 2” and the aim is to examine the possibilities of creativity promotion through fairytale reading for second grade pupils. In order to achieve this aim, following tasks were performed: •To analyze the pedagogical - psychological literature about the characteristics of pre-school children and creativity promotion; •To carry out a research within the second grade using a questionnaire given to the parents of the pupils; •To establish tasks for the pupils in order to promote creativity; •To approve the established tasks; •Draw revelant conclusions. The practical part of this dissertation is to examine the possibilities of creativity promotion through fairytale reading for second grade pupils. Within the frame of the practical part, several literature lessons are observed, established tasks for the pupils to promote creativity using fairytales, as well as given questionnairies for the parents. The results of the practical part are compiled and shown in 9 figures and 6 tables. Key words – creativity, learning, reading, fairytaleen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadošuma veicināšana pasaku lasīšanas stundās 2. klasēen_US
dc.title.alternativePromoting Creativeness in the Lessons Devoted to Reading Fairytales in Grade 2en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record