Show simple item record

dc.contributor.advisorĻasmonoviča, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorMelle, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:07Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other26014en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12959
dc.description.abstractBakalaura darbs ‘’Klientu apkalpošanas kvalitāte SIA Lursoft IT’’ sastāv no 5. nodaļām, no kurām pirmajā nodaļā ir apskatīti apkalpošanas pamatprincipi uzņēmumā. Tiek apskatīts jautājums par klientu vajadzību apzināšanu, par kvalitatīvas apkalpošanas priekšnosacījumiem un apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu. Otrajā nodaļā ir izvērtēta klientu apmierinātība, apskatīti apmierinātības modeļi un klientu apmierinātības mērīšana. Darba trešajā nodaļā autore analizē SIA Lursoft IT piedāvātos produktus un pakalpojumus. Autore apraksta kvalitatīva produkta un pakalpojuma raksturojumu un pilnveidošanas nepieciešamību. Bakalaura ceturtajā nodaļā autore analizē SIA Lursoft IT produktu un pakalpojumu pilnveidošanas iespējas, apskatīts kvalitatīva produkta un pakalpojuma nozīme jaunu klientu piesaistīšanai un esošo klientu saglabāšanai. Autore apraksta kā kvalitatīvu produktu un pakalpojumu izstrādāšana un piedāvāšana varētu veicināt uzņēmuma klientu loku un tirgus paplašināšanu. Bakalaura pēdējā, piektajā nodaļā, autore sniedz ieskatu SIA Lursoft IT sasniegtajā un nākotnes perspektīvās produktu un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā, analizē un parāda sasniegto un nākotnes vīzijas.en_US
dc.description.abstractBachelors’ paper “The quality of business service offer SIA Lursoft IT’’ consists of faif parts from which in the first part the author introduces with offered products and services from Lursoft IT, Ltd. what gives characterization for importance of qualitative products and services, and its general understandings in fundamental rules of the enterprise. The second part introduces the way in which qualitative product comes to the customers. There are seen problems and ways how to eliminate and solve them. Third part of the bachelors’ paper is the analysis of possibility to improve Lursoft IT, Ltd. products and services. As well as to see the importance of qualitative products and services in enchaining new customers and keeping existent. The author describes how to conduce the clientele and market boarding by developing and offering qualitative product and service. In the fourth chapter there are examined basic principles in making service in enterprise. The question is examined about how to know the customer needs, preconditions for qualitative service, and improvements for servicing customers. Bachelors last part the author gives inside to Lursoft IT, Ltd. future visions as well as to already reached plans for improving quality of products and services.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu apkalpošanas kvalitāte SIA Lursoft it.en_US
dc.title.alternativeThe quality of business service offer SIA Lursoft it.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record