Komunikāciju loma mārketingā.
Author
Kravale, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētīta komunikācija uzņēmumā SIA “Puse Plus”, kam mūsdienu mainīgajā biznesa pasaulē ir būtiska nozīme.
Bakalaura darba mērķis ir pētīt komunikāciju lomu mārketinga uzņēmuma darbības efektivitātes nodrošināšanā un izstrādāt priekšlikumus efektīvas komunikācijas nodrošināšanai, līdz ar to veiksmīgai uzņēmuma attīstībai.
Bakalaura darba noslēgumā autore secina, ka SIA “Puse Plus” uzņēmumam komunikācijas apzināšana ir būtiska nepieciešamība, lai to izmantotu uzņēmuma efektivitātes nodrošināšanai un konkurētspējas palielināšanai.
Bakalaura darba kopējais apjoms ir 78 lapaspuses, tai skaitā 2 (divi) pielikumi uz 2 (divi) lapām, kas pievienoti darba beigās. There is being analyzed the Communication in an organisation Puse Plus Ltd in this Bachelor paper, where the Communication is an important element in our complicated business world.
The aim of the Bachelor paper is to search communication role in a marketing organisation’s working effectiveness securing and to find out the best practices of ensuring communication effectiveness and successful development of an organisation.
Author comes to the main conclusion at the end of Bachelor paper that there is a fundamental necessity to recognize communication in Puse Plus Ltd, because communication can be used to ensure effectiveness and successful development of business.
The Bachelor paper consists of 70 pages, inter alia 2 (two) appendixes on 2 (two) pages enclosed at the end of the Bachelor paper.