Show simple item record

dc.contributor.advisorNečvaļs, Nikolajsen_US
dc.contributor.authorUrbāns, Andrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:35Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4627en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13277
dc.description.abstractAndris Urbāns – ekonomikas un finanšu rādītāju analīze konkurētspējīgā uzņēmumā. Maģistra darba mērķis: novērtēt uzņēmuma konkurētspēju un izteikt priekšlikumus tās uzlabošanai, ņemot vērā ekonomikas un finanšu rādītāju analīzi. Maģistra darba pirmajā un otrajā daļā apskatīta konkurētspējas novērtēšanas un analīzes iespējas, kā arī ekonomikas un finanšu rādītāju sistēmas modeļu struktūra un īpatnības. Maģistra darba tirgus analīzes daļā ir novērtēts būvniecības tirgus Latvijā un pozicionēti SIA ” Melnozols AE” un tā galvenie konkurenti. Maģistra darba konkurētspējas novērtējuma daļā apskatīta uzņēmuma konkurētspējas raksturojošie lielumi un izteikti priekšlikumi darbības uzlabošanai, balstoties uz ekonomikas un finanšu rādītājiem, SVID analīzi, konkurences vides noteikšanu, kā arī konkurētspējas kritēriju novērtējumu un salīdzinājumu lielākajiem tirgus dalībniekiem. Maģistra darbu veido 89 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 29 tabulas, 2 pielikumi un darba izstrādei izmantoti 29 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractAndris Urbāns – economic and financial analysis in the competitive company. The purpose of master’s paper - to evaluate the competitiveness of the company and recommend proposals to strengthen them having regard of economic and financial indicators. The first and second parts of paper are devoted to the competitiveness definition and evaluation and the methods of analysis based on economic and indicators. The third part of the paper is about the surveys of marketing analysis of Latvian and Europe Union market and the positioning of “Melnozols AE” Ltd. and the main competitors in this market. The competitiveness analysis and proposals to improve it are given in the fourth part of paper, built on economic and financial indicators, SWOT analysis, and competitiveness evaluation. Master’s paper consists of 89 pages, including 24 figures, 29 tables, 2 appendices. There are 26 literature subjects using in this paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleEkonomikas un finanšu analīze uzņēmumā SIA "Melnozols AE"en_US
dc.title.alternativeEconomic and Financial Analysis for the Company ""Melnozols AE"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record