Mārketinga analīze salonā "Donate".
Author
Grīna, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Spīča, Inese
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek apskatīts mārketinga process uzņēmumā, analizējot skaistumkopšanas salona „Donate”darbību, pamatojoties uz teorētiskajām zināšanām par mārketingu. Darbā tiek izanalizēta konkrētā salona pastāvēšana no 1997.gada līdz 2007.gadam. Izstrādātā darba ietvaros tiek analizēta salona vadības stratēģisko un operatīvo plānu būtība, pareizība un atbilstība uzņēmuma interesēm. Darbā tiek analizētas mārketinga svarīgākās sastāvdaļas un to nozīme uzņēmuma pastāvēšanā.
Darbs sastāv no teorētiskās un analītiskās daļas, svarīgākie darba rezultāti apkopoti secinājumos un priekšlikumos.
Darba saturu veido trīs daļas, kas ietver sevī apakšnodaļas ar plašāku jautājumu izklāstu.
Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek apskatīts jautājums par mārketinga vidi, tā būtību un ietekmi uz uzņēmuma attīstību. Tiek izanalizēta konkrētā salona mārketinga vide, tās pozitīvās un negatīvās izpausmes uzņēmuma darbībā.
Darba otrajā nodaļā tiek raksturota mērķa pircēju noteikšanas un tirgus segmentēšanas nozīme uzņēmuma izveidē, kā arī apskatītas tirgus apgūšanas un tirgus pozīciju nostiprināšanas stratēģijas. Tiek aplūkota arī uzņēmuma konkurētspēja tirgū.
Darba trešajā daļā tiek izklāstīts mārketinga saturs un mērķi uzņēmumā, aplūkotas mārketinga attīstības tendences, koncepcijas, kā arī iztirzāts mārketinga process un tā vadīšana konkrētā uzņēmumā.
Darba apjoms ir 65 lpp., 10tabulas, 6attēli .Darba izstrādāšanā tika izmantota ekonomiskā literatūra, kā arī uzņēmuma nepublicētie materiāli. The present work paper deals with the marketing process in an enterprise. The process is analyzed on the basis of the activities of beauty parlour „Donate”, and the theoretical knowldge on marketing. The research paper offers the analysis of eksistence of a specificē beauty parlour from 1997 till 2007. The essence of the management’s strategic and operative plans, as well as their correctness and correspondence to the interests of the enterprise has been analyzed. The analysis of the main marketing components and their significance in the existence of the enterprise has been done in the present paper.
The research paper consists of theoretical and analytical parts. The most important results have been summarized in the conclusion and suggestions.
The content of the work is constituted of three parts, each of them including chapters with more detailed account of issues.
The first chapter of the research paper deals with the marketing environment, its esence and its influence upon the development of the enterprise. The marketing environment of a definite parlour has been analyzed and its positive and negative expression within the business has been discussed.
The second chapter characterizes the significance of determining target customers and market segmentation in the formation of an enterprise. The strategies of market development and market consolidation have been considered. The competitiveness of the enterprise in the present market has been studied.
The third part of the research paper deals with the marketing substance and its goals in the enterprise. Marketing development trends and concepts have been studied, and marketing process and its management in a specificē enterprise have been discussed.
The research paper contains 65 pages, 10 tables, 6pictures.