Patērētāju uzvedība Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgū.
Author
Lubgāne, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Spīča, Inese
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir Patērētāju uzvedība Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību, izvēloties mobilo sakaru operatoru.
Izstrādātais bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un divpadsmit apakšnodaļām. Darba apjoms ir 67 lapaspuses. Bakalaura darbā ir iekļauti 17 attēli un 4 tabulas.
Pirmajā nodaļā tiks aprakstīts patērētāju uzvedības modelis un lēmums par pirkuma pieņemšanas procesu.
Otrajā nodaļā tiks raksturota mobilo sakaru attīstība Latvijā, tirgus sadalījums, kā arī konkurences faktori mobilo sakaru tirgū.
Trešajā nodaļā tiks raksturoti patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori un salīdzināti mobilo sakaru operatoru piedāvātie pakalpojumi, kuri ietekmē patērētāju uzvedību.
Ceturtajā nodaļā tiks veikts pētījums, izmantojot aptauju anketu, kuras mērķis ir noteikt primāros faktorus, kāpēc patērētājs izvēlas konkrēto operatoru.
Bakalaura darba nobeigumā tiks izdarīti secinājumi un autores sniegti priekšlikumi par būtiskākajiem faktoriem, pēc kuriem patērētājs izvēlas mobilo sakaru operatoru un, kas būtu jāīsteno mobilo sakaru operatoriem, lai piesaistītu patērētāju uzmanību un palielinātu klientu skaitu. The theme of the bachelor work is „Consumer choice in Latvian telecommunication”. The aim of this investigation is to estimate consumer choice in telecommunication market.
The bachelor work consists of four units and thirteen chapters. Its total amount is 67 pages. It includes 17 illustrations and 4 charts (tables).
In the first unit consumer behavior model will be described, as well as service purchasing process will be view.
The second unit communication evolution in Latvia, state of market and competition factors in mobile communication market will be devoted.
The third unit the service of telecommunications companies, which influence consumer choice, will be compared.
The fourth unit to use inquiry form, whose aim is, determines primary factors, why consumer choice telecommunication company, will be realized research, as well as to do research and to realize conclusions about consumer satisfaction with their company.
The final part of bachelor work will be to do conclusions un suggestions concerning primary factors, by witch consumer choice telecommunication company and, what will be realize mobile operator for recruit consumer behavior and to augment the customer levels.