Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorMartuša, Gunaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7015en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13391
dc.description.abstractBakalaura darba autore ir Guna Martuša. Bakalaura darba nosaukums – „Kvalitātes nodrošināšana Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā”. Darba apjoms sastāda 87 lpp. Darbs ir papildināts ar 3 tabulām, 21 attēlu un 1 pielikumu. Darbā izmantoti literatūras avoti gan latviešu, angļu valodā. Darba izstrādes procesā izmantoti Centrālās finanšu un līgumu aģentūras publicētie un nepublicētie materiāli, informācija no interneta, kā arī Centrālās finanšu un līgumu aģentūras mājas lapa. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt kvalitātes nodrošināšanu Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus kvalitātes nodrošināšanas pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā nodaļā autore pēta kvalitātes jēdzienu, kvalitātes vadības sistēmas būtību un nozīmību, ISO standartus, populārākos kvalitātes vadības sistēmas modeļus un to kritērijus, klientu apkalpošanas standartus, kā arī iekšējās kontroles nepieciešamību organizācijā. Otrajā nodaļā autore sniedz vispārēju Centrālās finanšu un līgumu aģentūras raksturojumu. Trešajā nodaļā tiek apskatīti kvalitātes nodrošināšanas paņēmieni Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā – iekšējās kontroles sistēma, Servisa solījums, Servisa standarts un analizēti klientu apmierinātības pētījuma rezultāti par 2005. un 2007. gadu.en_US
dc.description.abstractThe author of the bachelor research is Guna Martuša. The theme of the bachelor research is “Quality assurance in the Central Finance and Contracting Agency.” The amount of the research is pp 87. The research work is supplemented with 3 tables, 21 pictures and an appendix. 27 sources of literature used in the research are in English and Latvian languages. During the process of the elaboration of the work there were used unpublished materials of the Central Financing and Contracting Agency (further in the text – CFCA) and information from the Internet, as well as the home page of the CFCA. The aim of the bachelor is to explore provision of quality in the CFCA, to identify shortcomings and make suggestions for improvement of provision of quality. The research consists of an introduction, 3 chapters, a conclusion and suggestions, a bibliography (the list of the used literature and sources). In the first main chapter the author of the research explores the term of quality, the family of ISO standards and the most popular modules of the system of quality management, and their criteria. In the second main chapter the author provides comprehensive description of the CFCA. In the third main chapter there have been examined the approaches to provision of quality in the CFCA: the internal system of control, the Service Declaration, the Service Standard and the analysed survey results of the satisfaction of clients in 2005 and 2007.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKvalitātes nodrošināšana Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā.en_US
dc.title.alternativeQuality assurance in the Central Finance and Contracting Agency.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record