SIA "Pasadena Group Promotion" konkurētspēja starptautiskajā skaņu ierakstu tirgū
Author
Praņevskis, Renārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Džafarova, Anžela
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Pašlaik notiek pakāpeniska, bet stabila starptautiskā mūzikas tirgus attīstība un pilnveidošanās. Tāpēc mūzikas industrijas uzņēmumiem ir operatīvi jāpielāgojas moderno tehnoloģiju attīstības tempam, lai varētu piedāvāt tirgū konkurētspējīgu produkciju un tādējādi nodrošinātu stabilas izaugsmes iespējas.
Darba mērķis ir analizēt mūzikas ierakstu vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA „Pasadena Group Promotion” konkurētspējas starptautiskajā skaņu ierakstu tirgū, kā arī sniegt konkrētus priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai.
Darba gaitā tika izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
-apskatīt uzņēmuma konkurētspējas un ārējās vides teoriju,
-izpētīt Latvijas un vispasaules skaņu ierakstu tirgus stāvokli un aktualitātes,
-veikt SIA „Pasadena Group Promotion” darbības un ārējās vides vispārējo raksturojumu,
-izpētīt uzņēmuma konkurētspēju un attīstības iespējas starptautiskajā tirgū. It is time for progressively but persistent development and improvement of international sound recording business. That is the reason of fast adopting for music industry companies to progressive development of new technologies and thereby provide development of production and economy growth for company.
The final goal of research is to analyze competitiveness of music record distributing company “Pasadena Group Promotion” in international sound recording market and to make suggestions for improvement of company competitiveness.
During the research has been pointed following tasks:
-to make a review for theory of competitiveness and external environment,
-to study condition and current events of Latvian and international sound recording market,
-to describe the business activities and external environment of “Pasadena Group Promotion” Ltd.,
-to research the international competitiveness and development potential of company.