Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorKondratjeva, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:35Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11727en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13842
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “Uzņēmuma “TONUS ELAST” mārketinga mix elementu analīze”. Bakalaura darbs tika izstrādāts latviešu valodā. Darbā tika iekļautas 3 daļas, kurās sniegta informācija par: mārketinga būtību; mārketinga procesu uzņēmumā; mārketinga mix elementiem; SIA “TONUS ELAST” potenciālu un mērķirgu; uzņēmuma mārketinga mix elementiem un pilnveidošanas nepieciešamību; pircēju viedokli par uzņēmuma “TONUS ELAST” mārketinga mix elementiem; mārketinga mix elementu pilnveidošanas virzieniem. Bakalaura darbā tika izmantotas vairākas pētīšanas metodes, kas palīdz novērtēt un izanalizēt informāciju: literatūras referatīvā analīze, ekonomiskā analīze, salīdzināšanas metode, grafiskā metode un aptauja. Bakalaura darbā tika pētītas uzņēmuma “TONUS ELAST” mārketinga mix elementu priekšrocības un nepilnības, un tika izstrādāti pilnveidošanas virzieni. Bakalaura darbā izstrādes gaitā iegūti sekojošie rezultāti: uzņēmumam ir nepieciešams paplašināt sortimentu, palielināt produktu ilgizturību un pilnveidot produktu izskatu; ievērot patērētāju pirktspēju, lai produktu cenas apmierinātu pircējus un pilnveidot produktu virzīšanas tirgū metodes. Izstrādātais bakalaura darbs varētu palīdzēt uzņēmuma mārketinga nodaļai pilnveidot produkta virzīšanas tirgū metodes un piesaistīt vairāk pircēju. Bakalaura darba apjoms ir 80 lappuses. Bakalaura darba tika iekļauti 30 attēli, 6 tabulas un 6 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor work is “The analyses of the company’s “TONUS ELAST” marketing mix elements”. The bachelor work was written in Latvian language. The bachelor work has 3 basic parts, which have information about: essence of marketing; marketing process in the company; company’s marketing mix elements and the necessity for improvement; customers’ opinion about SIA “TONUS ELAST” marketing mix elements; marketing mix elements’ directions for improvement. The different explore methods are used in the bachelor work, which help estimate and analyse the information: literature abstract analysis, economic analysis, compare method, graphic method and questioning. SIA “TONUS ELAST” marketing mix elements’ advantages and imperfections are explored and directions for improvement are produced in the bachelor work. After the bachelor work was finished, received following results: it is necessary to widen product sortiment, increase longevity of products and perfect a product’s look. SIA “TONUS ELAST” has to notice users’ purchasing power and perfect methods for product promotion. The bachelor work can help the marketing department perfect methods for product promotion and attract more buyers. The bachelor work volume is 80 pages. It has 30 images, 6 tables and 6 supplements.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „TONUS ELAST” mārketinga mix elementu analīze.en_US
dc.title.alternativeThe analysis of the company’s “TONUS ELAST” marketing mix elements.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record