SIA ”Latvijas Statoil” virzīšanas pasākumu analīze.
Author
Šutina, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
SANITA ŠUTINA SIA „LATVIJA STATOIL” VIRZĪŠANAS PASĀKUMU ANALĪZE
Bakalaura darbs satur: 75. lpp. (bez pielikumiem), 6 tabulas, 9 attēlus un 3 pielikumus
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt SIA Latvija Statoil mārketinga komunikāciju mērķus un to realizāciju virzīšanas pasākumos, kā arī izstrādāt priekšlikumus virzīšanas pasākumu uzlabošanai. Minētā mērķa sasniegšanai bakalaura darba autore analizē mārketinga komunikāciju mērķu noteikšanu virzīšanas pasākumos, virzīšanas plānošanu. Tiek sniegts analizējamā objekta raksturojums – Statoil uzņēmuma attīstības un naftas produktu patēriņa aspektā Latvijā, segmentēšanas nozīme uzņēmuma mārketinga pamatdarbībā. Ietverta mārketinga komunikāciju mērķu analīze un ar piemēriem apskatīta to realizācija SIA Latvija Statoil virzīšanas pasākumos. Izpētīti lojalitātes veidošanās teorētiskie aspekti un analizēta uzņēmuma lojalitātes programma, salīdzināts ar citu degvielas tirdzniecības uzņēmumu lojalitātes programmām. Izstrādāti priekšlikumi virzīšanas pasākumu uzlabošanai.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi un uzdevumus, bakalaura darba autore savā darbā iekļauj ekspress aptauju, relatīvo lielumu aprēķināšanu, grafisko metodi, referatīvā materiāla analīzi. SIA „Latvija Statoil” virzīšanas pasākumi var būt paraugs citiem uzņēmumiem. SANITA ŠUTINALtd “LATVIA STATOIL” ANALYSIS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES
Bachelor’s work includes: 75 pages (without appendices), 6 tables, 9 illustrations & 3 appendices
The objective of this bachelor’s work is to analyze the target marketing communication of Statoil in Latvia and to provide (i) the results of its promotional activities as well as (ii) recommendations for improving such activities. Accordingly, an in-depth analysis has been carried out regarding the determination of its target marketing communication. Also, theoretical aspects of building customer loyalty were explored. Although Statoil’s promotional activities in Latvia can be considered a model for other companies to follow, recommendations for improving them have also been provided. In order to achieve the aforementioned objective, the applied methodology included on-the-spot interviews, quantitative analysis, graphic methods, and reviews of certain reference materials.