Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorBogdanova, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:38Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12159en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13865
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus Air Baltic reklāmas darbības uzlabošanai. Bakalaura darba uzdevumi ir apskatīt mārketinga un reklāmas jēdzienus, izpētīt aviosabiedrības „Air Baltic” rašanos, darbību un aviosabiedrības piedāvājumus saviem klientiem, izanalizēt iegūto informāciju un uztaisīt secinājumus. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā ir teorētisks ieskats par aviosabiedrību mārketingu un tā plānošanu, reklāmas lomu aviosabiedrībā . Otrajā daļā tiek apskatīta Air Baltic darbība, pasažieru un lidojumu attīstības tendences. Trešajā daļā apskatīta uzņēmuma Air Baltic komunikācijas veidi, reklāmas līdzekļi, kā arī veikta uzņēmuma Air Baltic klientu aptauja un izstrādāti priekšlikumi reklāmas pilnveidošanai. Darbs satur 68 lappuses, 7 tabules, 25 attēlus, 4 pielikumus.en_US
dc.description.abstractBachelor work purpose is to produce suggestions Air Baltic advertising action improve. Bachelor work tasks are to examine a marketing and advertising concept, to probe „Air Baltic” airline appear, action and airline suggestions for clients, to analyses the obtained information and made conclusion. Bachelor work contains three chapters. In the first chapter there is a theoretical view of the airline marketing and his planning, airline advertising. In the second part examined the Air Baltic functions, passengers and flights development tendencies. In the third part examined Air Baltic airline communication kinds, advertising resources, survey Air Baltic clients and produced suggestions to executed advertising improvement. Work contains 68 pages, 7 tables, 25 images, 4 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAviosabiedrības Air Baltic reklāmas analīzeen_US
dc.title.alternativeAir Baltic airline advertisement analyseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record