Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorPožiļenko, Oļegsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:40Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:40Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other13941en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13893
dc.description.abstractOļegs Požiļenko. Bakalaura darbs „Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par kvalitātes vadības aspektiem, novērtēt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas nepieciešamību un iespējas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Pirmajā nodaļā ir sniegts izvēlētās tēmas teorētiskais pamatojums. Otrajā nodaļā ir sniegts PTAC darbības raksturojums un analīze, kā arī identificētas galvenās problēmas tā darbībā. Trešajā nodaļā ir izskatītas KVS ieviešanas iespējas PTAC. Nobeigumā izklāstīti autora secinājumi un sniegti priekšlikumi PTAC KVS veiksmīgai ieviešanai un uzturēšanai. Bakalaura darba izstrādē izmantoti 20 resursi. Bakalaura darba apjoms ir 66 lappuses, tajā iekļautas 4 tabulas, 21 attēls un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: kvalitāte, patērētāji, kvalitātes vadības sistēma.en_US
dc.description.abstractOleg Pozhilenko. Bachelor’s work thesis „Quality Management System implementation in The Consumer Rights Protection Centre of Latvia”. Bachelor's work is based on the theory of an opinion on the quality management aspects, to evaluate the quality management system implementation and the possible need in The Consumer Rights Protection Centre of Latvia The first chapter consists the themes of the theoretical basis. The second chapter consists operating characteristics and problems of definition of The Consumer Rights Protection Centre of Latvia. The third chapter consists Quality Management System implementation in The Consumer Rights Protection Centre of Latvia. Finally presents conclusions and proposals of tackling. Bachelor’s work used 20 sources, 4 tables, 21 pictures and 2 attachments. Bachelor’s work amounts of 66 pages. Key words: quality, consumers, Quality Management System.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKvalitātes vadības sistēmas ievešana Patērētāju tiesību aizsardzības centrāen_US
dc.title.alternativeQuality System Implementation in the Consumer Rights Protection Centreen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record