SIA "Baltic Motors, Ltd" produkti, to attīstības iespējas
Author
Silavs, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „SIA „Baltic Motors, Ltd produkti, to attīstības iespējas” tiek aplūkota Ford un Mazda automašīnu oficiālā pārstāvja darbība Latvijā, pašreiz sniegto produktu un pakalpojumu nozīmība veiksmīgai nākotnes darbībai, nozares raksturojums, produktu kustība mainīgajos apstākļos.
Darba aktualitāti nosaka cilvēku nepieciešamību, uzskatu maiņa ekonomisko apstākļu ietekmē. Darba autors secina, ka cilvēki rūpīgāk izvērtē jaunu produktu iegādi, ir jūtīgi pret cenu izmaiņām, kas jauno automašīnu tirdzniecībā to apkalpošanā rada sīvu konkurenci.
Darba gaitā tika izmantota plaša zinātniskā literatūra un interneta resursi, kā arī nepublicētie materiāli no uzņēmuma SIA „Baltic Motors, Ltd” un to konkurentu iekšējiem resursiem.
Bakalaura darba apjoms ir 74 lapaspuses, tajā skaitā 5 tabulas, 22 attēli. Darbs ir papildināts ar 5 pielikumiem. The Bachelor paper „Products, their development capabilities of the Baltic Motors, Ltd” deals with operation, importance of presently offered products and service for successful future performance, industry description, production movement in variable conditions in accredited Ford and Mazda dealer operations in Latvia.
The paper topicality is determined by change of person’s necessities and opinions influenced by economical conditions. Author have made conclusion that persons more carefully consider new product acquisition, are sensitive against price level, what makes strong intra-branch competition between accredited car dealers.
Scientific literature, the Internet resources as well unpublished materials from the company Baltic Motors, Ltd and their competitor internal resources have been used in the paper development.
The Bachelor paper consists of 74 pages, including 5 tables, 22 pictures, supplemented with 5 annexes.