Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorAzarova, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:48Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18889en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13972
dc.description.abstractBakalaura darbs „Uzņēmuma SIA ”Sāga Group” jauno produktu izstrāde un virzīšana tirgū”. Bakalaura darbā analizēta uzņēmuma SIA „Sāga Group” jauna produkta izstrāde un virzīšanas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz jauna produkta izstrādes un virzīšanas tirgū teorētiskām atziņām, analizēt jaunu produktu izstrādes procesu un virzīšanu tirgū konkrētā uzņēmumā SIA „Sāga Group”, kā arī izstrādāt priekšlikumus šo procesu pilnveidošanai. Pirmās nodaļas ietvaros pētīta jauna produkta definīcija un būtība, kā arī jauno produktu plānošanas un izstrādes stratēģijas, otrajā daļā sniegts SIA „Sāga Group” raksturojums, analizēta uzņēmuma jauno produktu plānošana, izstrādes stratēģija, atlase, vērtēšana, izstrādes problēmas un izmēģinājumi, jauno produktu virzīšana tirgū. Trešajā nodaļā veikta pircēju aptauja, apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti, izstrādāti ieteikumi uzņēmumam SIA „Sāga Group” jauno produktu veiksmīgai virzīšanai tirgū. Pētījuma periods – 2008.- 2011. gadi. Darba apjoms ir 68 lapaspuses, tajā ir 34 attēli, 3 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: jauno produktu izstrāde, plānošana, jauno produktu virzīšana tirgū, izstrādes stratēģija.en_US
dc.description.abstractBachelor’s study "The company "Saga Group" new product’s development and promotion on the market". This study analyzes the company “Saga Group” new product’s development and promotion on the market. The goal of this study is to explore the theory of developing and promoting a new product, to analyze the development and marketing processes at “Saga Group” company, as well as to build the suggestions for the improvement of this process. The definition and the concept of the new product as well as its planning and the development strategy are being reviewed in the first part of this study. The second part of the study describes the company “Saga Group” itself and analyzes the following: planning part, development strategy, the selection and valuation, development problems, testing of the product and new product’s promotion on the market. The third part includes the completed buyer’s survey, its analyzed results and the guidelines for a successful “Saga Group” company’s new product’s promotion on the market. The period of this research: year 2008 - 2011. The volume of this study: 68 pages, 34 images, 3 tables and 1 attachment. Keywords: development of a new product, planning, new product’s promotion on the market, development strategy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA „Sāga Group” jauno produktu izstrāde un virzīšana tirgūen_US
dc.title.alternativeThe company „Saga Group” new product’s development and promotion on the marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record