Latvijas tūrisma produkta virzīšana Itālijas tirgū
Author
Sledevska, Sindija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas produkta virzīšana Itālijas tirgū”. Latvijas tūrisma produktiem ir jāattistās un jāpaplašinās, lai iekarotu starptautisko tirgu un pievilinātu patērētāju neatkarīgi o reliģiskās pārliecības, rases, nacionalitātes. Noteikti tiem jābūt augstas kvalitātes par pieņemamu cenu, kas būtu pieejama plašam, un jau iepriekš konkretizētam, mērķtirgum un kam jau būtu paredzami virzīšanas paņēmieni un virzieni. Dota darba mērķis ir izpētīt tūrisma produktu virzīšanu tirgū, noteikt Latvijas tūrisma produktu piedāvājumu un galvenos virzīšanas paņēmienus. Darbs sastāv no trim daļām, no kurām, pirmajā daļā tiek aplūkota teorija par tūrisma produktu un tā virzīšanas paņēmieniem. Darba otrajā daļā, tiek ietvertas Latvijas un Italijas vispārējas statistikas dati. Trešā daļa ir pētījuma daļa, kur tiek analizēti: Latvijas tūrisma produktu piedāvājums Itālijas tirgū, Itālijas iedzīvotāju aptaujas analīze un ekspetu intervijas analīze, ar mērķi noskaidrot vispiemērotākos virzīšanas paņēmienus tūrisma produktiem. Darba apjoms ir 84 lappuses, tajā iekļauti 20 attēli, 8 tabulas un darbā ir pievienoti 5 pieliekumi.
Atslēgas vārdi: tūrisma produkts, tūrisma produkta virzīšana, Itālijas mērķtirgus. The name of bachelor's thesis is “Promotion of Latvian tourism product for Italian market”. Latvian tourism products need to develop and broaden their magnitude in order to conquer international market and attract the customer, not being regardless of religion, race or nationality. The product has to be of high quality, for a reasonable price, which would be available to the masses and to the specific target market. The product needs to have it's vision and marketing strategies. The purpose of this work is to explore marketing possibilities of tourism product. Define Latvian tourism product supply and ways of its positioning. Bachelor's thesis is divided into three parts, first of which is dedicated to theory of tourism product and it’s promotion ways. Second part contains general statistics of Latvia and Italy. Third part consists of analysis of supply of Latvian tourism product in Italian market; Italian resident survey and interviews with experts and analysis of both with a goal to define the most appropriate positioning techniques for the Latvian tourism product. The volume of the work is 84 pages that include 20 images, 8 tables and 43 literature sources. Bachelor's paper has 5 attachments.