Starptautiska uzņēmuma ,,WIV WEIN INTERNATIONAL AG"iekšējās un ārējās komunikācijas analīze
Author
Miglāne, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir Starptautiska uzņēmuma „WIV Wein International AG ” iekšējās un ārējās komunikācijas analīze. Darba mērķis ir priekšlikumu izstrāde starptautiskā uzņēmuma „WIV Wein International AG” pielietoto komunikāciju formu un iekšējās komunikācijas tīkla uzlabošanai.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā tiek raksturots starptautiskais mārketings un integrētā mārketinga komunikācija, otrajā daļā tiek teorētiski aprakstīta uzņēmuma iekšējā komunikācija un tās formālais un neformālais iedalījums, kā arī iztirzātas neverbālās un neverbālās komunikācijas formas, trešajā daļā tiek aprakstīta alkoholisko dzērienu tirdzniecība Eiropā, kā arī īpaši izdalīti Eiropas Savienības un Latvijas ekonomiskie alkoholisko dzērienu tirdzniecības statistikas rādītāji. Ceturtajā daļā tiek analizēta „WIV Wein International AG” iekšējā un ārējā komunikācija, valdes priekšsēdētāja, darbinieku un patstāvīgo klientu vērtējumā.
Darba apjoms ir 105 lapaspuses, tajā iekļauti 23 attēli un 10 tabulas. Darbā izmantoti 74 literatūras un informācijas avoti un pievienoti 4 pielikumi.
Atslēgas vārdi: starptautiskā komunikācija, integrētā mārketinga komunikācija, uzņēmuma kultūra, Eiropas Savienības alkoholisko dzērienu tirgus, SVID analīze, intervija, anketēšanas, „WIV”. The subject of the thesis is „Internal and external communication analysis of an international company "WIV Wein International AG”. The objective of the thesis is to develop proposals for the company for improving applied forms of communication and the internal communication network.
The thesis consists of four sections. The first section describes international marketing and integrated marketing communication its role in international business. The second section describes the company’s internal communication and its formal and informal classification as well as non verbal forms of communication. Further in the third part of thesis is elaboration on alcoholic beverage sales in Europe in addition to statistics of economical figures of Latvian and EU markets. The forth part of thesis is analysis of „WIV Wein International AG” internal and external communication in evaluation of CEO, employees, and long term customers.
Thesis consists of 105 pages, includes 23 images, 10 tables, 74 reference and 4 appendixes.
Key words: international communication, integrated marketing communication, culture of company, Eurpean Union alcoholic beverage market, SWOT analysis, interview, survey, „WIV”.