Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorMisiņa, Vinetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:53Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20755en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14022
dc.description.abstractDarba mērķis ir analizēt SIA „Attirance” mārketinga stratēģijas starptautiskajam tirgum un izvērtēt cik veiksmīgi vai neveiksmīgi tās darbojas, izteikt priekšlikumus un ieteikumus turpmākai darbībai mārketinga jomā. SIA „Attirance” ir uzņēmums, kas savu uzņēmējdarbību vispirms uzsāka starptautiskajā vidē, atverot vairākus veikalus vairākās pasaules valstīs un tikai pēc pāris gadiem atverot pirmo veikalu Latvijā. Darba mērķa sasniegšanai tika izmantoti šādi uzdevumi: 1.Analizēti mārketinga teorētiskos aspekti. 2.Izpētīta Latvijas uzņēmējdarbības vide un uzņēmuma SIA „Attirances” uzņēmējdarbība. 3.Izpētīta uzņēmuma „Attirance” mārketinga stratēģijas. 4.Veikta intervija un apatauja. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām: Pirmajā nodaļā tiek izpētīta mārketinga un starptautiskā mārketinga būtība un teorētiskais apskats apkopojot materiālus no dažādiem literatūras materiāliem. No apkopotās literatūras tika izpētīts arī stratēģiksā mārketinga izstrādes process. Pirmajā nodaļā arī tika izpētīts kādas stratēģijas nepieciešamas, lai izietu starptautiskajā tirgū un franšīze. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts SIA „Atiirance” vispārīgs raksturojums. Aprakstīts tika arī Latvijas uzņēmējdarbības vide. Trešajā nodaļā tiek veikts pētījums par uzņēmuma „Attirance „ produkciju un tiek izpētīta uzņēmuma darbība ārvalstīs. Darba nobeigumā tika izteikti priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidošana un apkopoti secinājumi. Bakalaura darbā ir iekļauti 22 attēli, viena tabula. Bakalaura darbs sastāv no 65 lpp. Atslēgas vārdi: starptautiskais mārketings, stratēģijas, stratēģiskā plānošana, process, Latvija, starptaustiskais bizness.en_US
dc.description.abstractThe objective of the work is to analyze the company "Attirance" marketing strategies for international market and evaluate how successful or unsuccessful they work, make proposals and recommendations for future action in the field of marketing. "Attirance" is a company that your business has launched the first international environment by opening more stores in several countries around the world, and only a couple of years after opening the first store in Latvia. The objective was used for the following tasks: 1.Analyze marketing theoretical aspects. 2.Explore the Latvian business environment and company SIA "Attirance" business. 3.Explore how recognizable your company "Attirance" natural cosmetics surveyed respondents in the middle and Bachelor's work consists of three chapters: The first chapter is studied marketing and international marketing essence and theoretical overview of compiling material from various literary materials. Of the summarize literature also stratēģiks was surveyed in the marketing process. The first chapter also explored what strategies required to exit on the international market and the franchise. The second chapter describes as "Atiirance" in general. It was also described in the Latvian business environment. The third section is a study of the company "Attirance" production and we are investigating the company's activities abroad. The final work was expressed in the proposal for the development of complex marketing and summarized in the conclusion. Bachelor's work contains 22 images, a single table. Bachelor’s work consists of 65 pages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga stratēģijas izstrāde ieiešanai starptautiskajā tirgūen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy of entering the international marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record