SIA „Lattelecom BPO – 1188” produkta virzība tirgū.
Author
Tolks, Dmitrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu SIA Lattelecom pakalpojuma BPO – 1188 virzība tirgū un tā mērķis ir gūt ne tikai teorētiskas atziņas, bet arī praktiski izvērtēt un raksturot izvēlētas metodes piedāvāta pakalpojuma SIA Lattelecom BPO – 1188 virzīšanai tirgū.
Darba teorētiskajā daļā sniegts ieskats par mārketinga komunikāciju kompleksa elementiem un par jauna produkta virzīšanu tirgū.
Darba praktiskajā daļā tika raksturots uzņēmums SIA Lattelecom un veikts neliels ieskats tā piedāvātajos pakalpojumos, uzsverot vienu no populārākajiem – BPO – 1188. Darba gaitā tika izpētīta un aprakstīta uzņēmuma pielietotā sistēma pakalpojuma virzībai tirgū, ka arī, balstoties uz minētā uzņēmuma esošo un potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, izstrādāti priekšlikumi veiksmīgākai produktu virzībai tirgū uzņēmumā.
Neskatoties uz to, ka darba praktiskā daļa izstrādāta, izpētot vienu konkrētu produktu – BPO – 1188, taču kritiski un radoši analizējot gan teorētiskas atziņas, gan arī klientu atsauksmes par viņuprāt īpaši efektīvam produktu virzīšanas tirgū metodēm, iespējams veidot savu produktu virzīšanas tirgū sistēmu jebkuram citam produktam un uzņēmumam. Tieši šīs aspekts nosaka darba praktisko lietderību un iespējamo pielietojumu.
Bakalaura darba apjoms 62 lapaspuses, darbā tika izmantoti 14 attēli un 6 tabulas. Kopā izmantoti 25 literatūras avoti un pievienoti 7 pielikumi. Bachelor paper is written on the theme – movement products of SIA „Lattelecom BPO - 1188” in the market and it aims to gain not only theoretical knowledge but also in practice to evaluate and describe selected methods offered service Lattelecom BPO - 1188 promotions.
The theoretical part of this work examines a marketing communications package and a new product’s movement in the market theories.
Practical part of work deals the profile company, gives a view on its offered services, accenting one of the popular – BPO – 1188. During the work, studied and applied in the system described in the company's service in the market, as well as based on the company's existing and potential customer survey results, recommendations for more successful merchandising company.
Despite the fact that the practical part developed by examining one specific product – BPO – 1188 but the critical and creative analysis of both theoretical knowledge as well as customer feedback on their view particularly effective product promotion methods on the market, can create your own product promotion system on the market any other product and company. Directly these factors define the practical utility and potential applications of the work.
Bachelor's work is 62 pages, the work were used in 14 pictures and 6 tables. Total at 25 literature sources and added seven appendices.