Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorMežaraupe, Ilutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21237en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14041
dc.description.abstractBakalaura darbā „Tīkla mārketinga uzņēmumu darbības problēmas un attīstības perspektīvas Latvijā” tiek pētīts un analizēts gan pircēju jeb klientu, gan tīkla mārketinga kompānijas „Avon” izplatītāju zināšanas, domas un ieteikumi par tīkla mārketingu Latvijā. Bakalaura darba mērķis: noskaidrot uzņēmumu, kas darbojas tīkla mārketingā, problēmas un attīstības perspektīvas Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus, lai tīkla mārketinga uzņēmumi piedzīvotu uzplaukumu, gūtu ienākumus un attīstītos arvien vairāk. Pētījuma rezultātā tiek nosauktas galvenās problēmas tīkla mārketinga uzņēmumu darbībā, klientu piesaistē un produkcijas izplatīšanā vietējā tirgū. Darbā tiek piedāvāti priekšlikumi šo problēmu risināšanai. Bakalaura darba apjoms ir 63 lapas. Tas sastāv no 4 nodaļām, 12 apakšnodaļām, kurās ietverti 3 attēli, 9 tabulas un 19 literatūras un avotu saraksti. Atslēgvārdi: mārketings, daudzlīmeņu mārketings, tīkla mārketings, uzņēmums.en_US
dc.description.abstractIn the Bachelor Thesis „Development Perspectives and Problems in the Multi-level Marketing Businesses in Latvia” there is studied and analyzed the knowledge, viewpoints and suggestions about multi-level businesses in Latvia by both the buyer or customer and the employees of multi-level enterprise “Avon”. The aim of the Bachelor Thesis: to identify multi-level business company in Latvia, to study the problems and development perspectives of multi-level business in Latvia, as well as to put forward the proposals for growth, income increase and further development of multi-level businesses. As a result of the Bachelor Thesis the main problems in the multi-level business enterprise’s activities have been identified, as well as the problems with customer attraction and product distribution in local market have been noted. Further on, the solutions to the mentioned problems have been proposed in the Bachelor Thesis. Bachelor Thesis consists of 63 pages. It contains 4 chapters and 12 subchapters, which include 3 pictures, 9 tables and 19 literature sources. Keywords: marketing, multi-level marketing, network marketing, enterprise.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTīkla mārketinga uzņēmumu darbības problēmas un attīstības perspektīvas Latvijā.en_US
dc.title.alternativeDevelopment Perspectives and Problems in the Multi-level Marketing Businesses in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record