Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorPotapova, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:56Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21312en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14050
dc.description.abstractJekaterina Potapova. Bakalaura darbs „Mārketinga komunikāciju novērtēšana „LuLū Pica” un „Čili Pica” picērijās”. Mārketinga komunikāciju loma ir svarīgāka nekā jebkad agrāk, jo, mūsdienu konkurences apstākļos, ar to palīdzību uzņēmumiem ir iespēja nodrošināt sekmīgu produktu virzīšanu un gūt panākumus. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, veikt „LuLū Pica” un „Čili Pica” picēriju izmantoto mārketinga komunikāciju veidu analīzi un salīdzinājumu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darba rezultāti balstās uz picēriju klientu aptaujas datiem. Darbs sastāv no 90 lappusēm, 31 attēla, 2 tabulām un 8 pielikumiem. Atslēgvārdi: reklāma, realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, personiskā apkalpošana, tiešais mārketings, picērijas.en_US
dc.description.abstractJekaterina Potapova. The Bachelor’s thesis „The evaluation of marketing communications in „LuLū Pica” and „Čili Pica” pizzerias. The role of marketing communications is more important than ever. Thus organisations can ensure an effective product promotion and get success in modern competitive environment. The aim of the Bachelor’s thesis is, on the basis of theoretical insights about marketing communications, to make analysis and comparison of used marketing communication types in “LuLū Pica” and “Čili Pica” pizzerias, as well as to identify failures and give suggestions on how to prevent them. The project results are based on the survey of pizzerias’ customers. The project consists of 90 pages, 31 images, 2 tables and 8 appendixes. Keywords: advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing, pizzerias.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju novērtēšana „LuLū Pica” un „Čili Pica” picērijās.en_US
dc.title.alternativeThe evaluation of marketing communications in „LuLū Pica” and „Čili Pica” pizzerias.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record