Klientu piesaistīšanas pilnveidošana uzņēmumā SIA "Enerģijas garša"
Author
Kuzņecovs, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Jāņa Kuzņecova bakalaura darbs „Klientu piesaistīšanas pilnveidošana uzņēmumā” SIA "Enerģijas garša", Rīga, 2012. – 65.lpp
Darba mērķis ir balstoties uz teoriju izstrādāt uzņēmuma SIA „ENERĢIJAS GARŠA,” atpūtas un izklaides struktūrvienības "Biljarda Bārs" klientu piesaistīšanas pilnveidošanas sistēmu.
Šobrīd Latvijas tirgū ir sastopami daudz viesmīlības uzņēmumi, kas piedāvā savus pakalpojumus, lai cilvēkiem tos sniegtu – ēdināšana, izklaide, plaša dzērienu karte, izmitināšana. Iespējas ir daudz un dažādas, tāpēc katram uzņēmumam ir jāatrod sava pieeja, lai pievilinātu un noturētu patstāvīgu un apmierinātu klientu loku.
Literatūras apskatā analizēti Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanas akti par uzņēmējdarbību, pētīti uzņēmuma iekšējie dokumenti, kā arī izmantota literatūra par mārketingu.
Darba pētnieciskajā daļā izmantojot anketēšanas metodi tika noskaidroti viedokļi no patērētājiem par viņu noteicošajiem faktoriem apmeklējot „Biljarda bāru”.
Tika izstrādāti priekšlikumi SIA „Enerģijas garša” struktūrvienībai „Biljarda bārs”, lai tas spētu sekmīgāk strādāt un piesaistīt jaunu klientu loku
Darbā iekļauts: 5 tabulas, 12 attēli, 9 pielikumi. Jānis Kuzņecovs bachelor thesis „Attraction of new clients” Ltd. „Enerģijas garša”, Riga, 2012. – 65 page.
Work ir based on the theory, the development company „Enerģijas garša” rest and leisure department „Biljarda Bārs”, improving customer attraction system.
At present in the Latvian market are many hospitality businesses that offer their services to the people they provide - food, entertainment, extensive beverages lists, accommodation. The possibilities are many and varied, so each company must find its own approach to attract and retain customers.
Literature review analyzes the Latvian Republic and European Union legislation on business, researched the company's internal documents and books about marketing.
After search of the questionnaire method was ascertained the view of consumers about their experience visiting the "Biljarda bārs".
Proposals were made Ltd. "Enerģijas garša" department "Biljarda bārs" to be able to work more effectively and attract new clientele.
The work includes: 5 charts, 12 images, 9 attachments.