Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķis, Henrijsen_US
dc.contributor.authorRoze-Tomkus, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:02Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22861en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14115
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mārketinga stratēģijas ietekme uz uzņēmuma SIA "Inter-Rīga" uzņēmējdarbību”. Mārketings ir tas, bez kā mūsdienās neviens uzņēmums nespēj veiksmīgi darboties. Mārketings ir darbs ar tirgu, klientu piesaistīšana savam produktam, tas ir darbību kopums, kas rada uzņēmuma koptēlu, kā arī nosaka cik veiksmīgi uzņēmums darbojas. Autore bakalaura darbā sīkāk izpētīja SIA „Inter – Rīga” mārketinga stratēģiju. SIA „Inter – Rīga” ir uzņēmums, kas nodarbojas ar biroja preču tirdzniecību. Šis uzņēmums aizņem aptuveni 30 % no kopējā biroja preču tirgus. Tas ir salīdzinoši augsts rādītājs. No tā autore secina, ka SIA „Inter – Rīga” ir konkurētspējīgs uzņēmums, kas spētu nākotnē ieņemt vadošo lomu kopējā Latvijas biroja tehnikas tirgū. Iepazīstoties ar SIA „Inter – Rīga” mārketinga aktivitātēm autore secina, ka uzņēmums ir uz pareizā ceļa. SIA „Inter – Rīga” ir izstrādājusi cenu politiku, kas palīdz izkonkurēt citus uzņēmumus, ļoti liela uzmanība tiek vērsta darbinieku apmācībai, darbinieku kompetences celšanai savā jomā, kā arī kopējam darbinieku vizuālajam tēlam, jo tieši tas lielā mērā arī nosaka uzņēmuma prestižu. Darba beigās autore izstrādāja priekšlikumus SIA „Inter – Rīga” mārketinga stratēģijas pilnveidošanai, piemēram, mobilā mārketinga ieviešana, pastiprināta reklāma masu medijos, kā arī anketu izstrāde klientu viedokļa uzzināšanai par SIA „Inter – Rīga” darbību, iespējamajām kļūdām, kā arī pozitīvajām pusēm. Bakalaura apjoms ir 60 lappuses, darbā ir iekļautas 8. tabulas, kā arī 3 attēli. Darbam pievienots ir arī viens pielikums, kurā ir redzams autora izstrādātās, klientiem paredzētās, anketas paraugs.en_US
dc.description.abstractThe subject of the bachelor paper is “The Marketing strategies impact on the company „Inter - Riga” Ltd. business”. Marketing is a thing without which no company can function successfully in nowadays. Marketing is working with a market, attracting customers to one’s own product, it is a totality of actions that forms the character of a company as well as determines how successfully a company functions. In the bachelor paper the author studied more thoroughly the marketing strategy of “Inter – Riga” Ltd. “Inter – Riga” Ltd. is a company that occupies itself with the sale of office equipment. This company occupies approximately 30% of the common office equipment market. This is a comparatively high figure. From that the author concludes that “Inter – Riga” Ltd. is a competitive company that would be able to play the leading role in the common office equipment market in Latvia. Having acquainted himself with the marketing activities of “Inter – Riga” Ltd. the author concludes that the company is on the right way. “Inter – Riga” Ltd. has worked out its policy of prices that helps to outrival other companies, a great attention is paid to staff training, to raising the staff competence in their field as well as the common visual character of the staff as it influences the prestige of the company to a great extent. The author worked out the suggestions to improvement of “Inter – Riga” Ltd. marketing strategy, such as introduction of mobile marketing, more advertising in mass media as well as working out a questionnaire for customers, opinion about the activity of “Inter – Riga” Ltd., possible mistakes as well as good points. The volume of the bachelor paper is 60 pages, there are 8 charts and 3 pictures in the paper. The paper has also got one appendix where a sample questionnaire for customers, made by the author, can be seen.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga stratēģijas ietekme uz uzņēmuma SIA "Inter-Riga" uzņēmējdarbībuen_US
dc.title.alternativeMarketing strategies impact on the company "Inter-Riga" Ltd. businessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record