Uzņēmuma SIA Arkolat konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas.
Author
Būmanis, Arnis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA Arkolat konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas”.
Jebkura uņēmuma veiksmīga pastāvēšana ir atkarīga no sadarbības ar klientiem.
Klientu noturēšana, kā arī jaunu klientu piesaiste ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma
uzdevumiem, jo klients ir katra uzņēmuma galvenā prioritāte. No klienta pasūtījumiem lielā
mērā ir atkarīga pelņa un veiksmīga biznesa turpmākā attīstība. Bakalaura darba mērķis ir uz uzņēmumu konkurētspējas teorijas apkopošanas pamata izpētīt SIA „Arkolat” konkurētspējas
faktorus un noteikt konkurētspējas paaugstināšanas virzienus.
Bakalaura darba apjoms ir 63 lapas; 22 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi un 44 izmantotās
literatūras avoti.
Atslēgas vārdi: uzņēmums, konkurētspēja, konkurētspējas paaugstināšana, klienti. Bachelors thesis: “Company Arkolat competitiveness and increase its chances.”
Either a companys existence is dependent on cooperation with customers. Customer
retention and new customer acquisition is one of the most important tasks of the company, as
the customer is every companys top priority. The customer orders a large extent depends on
the earnings and further development of a successful business. Graduate work is the
competitiveness of enterprises to explore the basic theory of compiling “Arkolat”
competitiveness factors and determine the competitiveness of our directions.
Bachelors workload is 63 pages, 22 images, 4 tables, 2 appendixes, and 44 references
sources.
Keywords: business, competition, competitiveness by customers.