Show simple item record

dc.contributor.advisorPutniņa, Marutaen_US
dc.contributor.authorVoronova, Marikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:10Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23974en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14191
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Klientu lojalitātes veidošana uzņēmumā „Latvijas Mobilais Telefons” SIA”. Zinātniskajā darbā autores galvenokārt pievērsušās vienai no būtiskākajām problēmām uzņēmējdarbībā - ilgtermiņa attiecību veidošanai ar klientu, kas ir viens no pamata faktoriem jebkura uzņēmuma attīstībai un konkurētspējas nodrošināšanai. Balstoties uz dažādiem informācijas avotiem, bakalaura darbā tiek veikta klientu lojalitātes veidojošo faktoru analīze konkrētajā uzņēmumā. Pētnieciskais darbs strukturāli veidots trīs pamata nodaļās. Pirmā nodaļa sevī ietver zinātniskās literatūras bāzi un aktualitātes pamatojumu, otrajā daļā tiek pētīts uzņēmums „Latvijas Mobilais Telefons” SIA, analizēti uzņēmuma piedāvātie tarifu plāni un tā tēla veidošana. Trešā darba nodaļa ietver autoru pētījumu par klientu lojalitāti un to veicinošajiem faktoriem, veikta uzņēmuma LMT klientu anketēšana, laika posmā no 2013.gada 30.aprīļa līdz 7.maijam. Balstoties uz minētajās trīs darba nodaļās iegūto inforen_US
dc.description.abstractBachelor's work title is "Creation of customer loyalty in company „Latvijas Mobilais Telefons” Ltd. In this scientific work authors mainly address to one of the fundamental problems in business - building long-term relationships with customers, which is one of the main factors for any enterprise development and competitiveness. Based on various sources of information, customer loyalty analysis is carried out in enterprise ,,Latvijas Mobilais Telefons". Work structurally composed of three main sections. First chapter includes a database of scientific literature and current events. Second part explores company "Latvijas Mobilais Telefons", analyzes the company's proposed tariff plans and image building. Third chapter contains authors research on customer loyalty and contributing factors in enterprise LMT. Customer survey has been taken from April 30, 2013 to May 7, 2013. Based on acquired information in these three chapters, the authors has done conclusions and proposals for long-term cuen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu lojalitātes veidošana uzņēmumā „Latvijas Mobilais Telefons” Ltd.en_US
dc.title.alternativeCreation of customer loyalty in company "Latvijas Mobilais Telefons" Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record