Ekonomiskās krīzes ietekme uz izejošo tūrismu Latvijā: Latvia Tours situācijas analīze
Autor
Velika, Elīza
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Baumane-Vītoliņa, Ilona
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmumu Latvia Tours, tā klientu ceļošanas paradumus un noskaidrot, kāda ir ekonomiskās krīzes ietekme uz klientu ceļošanas paradumiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus, ar kādām aktivitātēm uzņēmums varētu nodrošināties pret turpmāko klientu ceļošanas biežumu samazinājumu.
Analītiskajā daļā ir raksturota 2008.-2010.gada ekonomiskā krīze Latvijā, tās ietekme uz izejošo tūrismu. Praktiskajā daļā tiek sniegts Latvia Tours raksturojums, veiktas ekspertu intervijas, uz kurām pamatojoties tiek veikta Latvia Tours attīstības un to klientu ceļošanas paradumu izpēte, un lai noteiktu ekonomiskās krīzes ietekmi uz Latvia Tours klientu rīcību, tika veikta aptaujas anketa.
Atslēgas vārdi: ekonomiskās aktivitātes cikls, izejošais tūrisms, ekonomiskā krīze Latvijā, SVID analīze, Latvia Tours attīstība, tūristu ceļošanas paradumi. The purpose of the paper is to explore the development of Latvia Tours and watching how economic crisis effected company and habits of customers. Making alongside suggestions with witch activities Latvia Tours would not lose the amount of customers who are travelling.
Analytical part of the paper is being analyzed economic crisis of 2008-2010 in Latvia, its influence to outbound tourism in Latvia. In the practical part is carried out description of travel agency Latvia Tours, and influence of economic crisis to this company; expert interview, on which was carried out Latvia Tours strengths and weakness, and finally to define how economic crisis affected customers was carried out a survey.
Key words: economic cycle, outbound tourism, travel habits of tourists, economic crisis in Latvia, SWOT analysis, development of Latvia Tours.