Uzņēmuma SIA „Batsoft” tirgvedības vidi ietekmējošie faktori
Author
Jūrkalne, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma SIA „Batsoft” tirgvedības vidi ietekmējošie faktori”. Autores darba mērķis ir izpētīt neliela Latvijas uzņēmuma darbību, ņemot vērā iekšējās un ārējās vides dažādās ietekmes, kā arī Informāciju tehnoloģiju nozares straujo attīstību un pieaugošo pieprasījumu, kā rezultātā atsegt pozitīvos momentus, arī trūkumus, kas saistīti ar uzņēmuma pielāgošanos ārējai videi, un izstrādāt priekšlikumus atklāto trūkumu novēršanai. Darbs sastāv no ievada, trīs pamatnodaļām, attiecīgi: 1. – Tirgvedības vides vispārējs raksturojums, 2. – Uzņēmuma iekšējie un 3. – Ārējie vidi ietekmējošie faktori, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbā noteiktā mērķa sasniegšanai autore izmanto dažādas pētīšanas metodes: intervija, ekspertu aptauja, salīdzināšana, prognozēšanas metodes. Par pamata avotiem darba radīšanai tika izmantota literatūra par mārketingu un stratēģisko vadīšanu u.c., Latvijas Republikas likumdošana, dati no interneta, kā arī uzņēmuma nepublicētā informācija. Bakalaura darba apjoms ir 76 lpp. Darbā iekļautas 8 tabulas un 9 attēli. The theme of the bachelor work is „Factors Affecting the Marketing Environment of Limited-liability Company „Batsoft””. The objective of the author is to do research on how a small Latvian company responds to the influence of the internal and the external marketing environment, also to the fast development of Information Technologies and the increasing demand for its products. The goal is to reveal the areas where the company has succeeded or failed to adjust to the changing external environment. Additionally, to offer propositions how to correct the found deficiencies. The Research consists of an Introduction, three chapters, respectively: 1. – General characteristics of the marketing environment, 2. – The internal and 3. – The external factors affecting the marketing environment of the company, a Conclusion, and Propositions. In order to reach the goal of the project, the author is using several methods of research: interview, expert poll, comparison, forecasting methods. The following source material was used: literature of marketing, strategic management etc, the Latvian Law, articles from the Internet, as well as unpublished information of the company. The bachelor work consists of 76 pages including 8 tables and 9 images.