Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorLaizāns, Uldisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:17Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28212en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14270
dc.description.abstractBakalaura darba - starptautiskā uzņēmuma SIA "KristiAna" mārketinga komunikāciju analīze klientu piesaistīšanas kontekstā – ietvaros tiek pētītas SIA „KristiAna” realizētais mārketinga komunikāciju komplekss un to loma jaunu klientu piesaistē. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām, izpētīt SIA "KristiAna" mārketinga komunikācijas jaunu klientu piesaistīšanas kontekstā un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Pētījuma ietvaros autors veica klientu aptauju un intervēja SIA "KristiAna" vadītāju. Bakalaura darba apjoms ir 61 lapa. Tas sastāv no 2 nodaļām, kurās ietvertas 3 tabulas, 14 attēli un izmantoti 30 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, reklāma, produkta realizācijas veicināšana, sabiedriskās saskarsmes, tiešās mārketinga komunikācijas, personiskā apkalpošana, SIA „KristiAna”.en_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis Marketing communication analysis in the context of expanding market share of international company SIA KristiAna main goal is to research international companies KristiAna SIA implemented marketing communication complex and its ways to attract new customers. Thesis aims to research marketing communication in order to attract new customers and to present proposals how to improve it based on the researched material about marketing communication. Thesis consists of 61 pages which include 2 chapters that consist of 3 tables, 14 pictures and 30 reference sources. Key words: marketing communication, advertisement, sales promotion, public relations, direct marketing communication, customer service, SIA KristiAna.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiskā uzņēmuma SIA "Kristiana" mārketinga komunikāciju analīze klientu piesaistīšanas kontekstāen_US
dc.title.alternativeMarketing communication analysis in the context of expanding market share of international company SIA KristiAnaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record