Obligāto apdrošināšanas veidu izmantošana mārketingā, portfeļa palielināšanai brīvprātīgajos apdrošināšanas veidos.
Author
Dombrovskis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „Obligāto apdrošināšanas veidu izmantošana mārketingā, portfeļa palielināšanai brīvprātīgajos apdrošināšanas veidos’’ veltīts apdrošināšanas sabiedrību, kuru darbību ietekmē obligātie apdrošināšanas veidi ar lielu zaudējumu līmeni, rentabilitātes uzlabošanai. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt uzņēmuma mārketinga programmu, kas ļautu apvienot dažādas metodes dotā uzdevuma atrisināšanai. Darba gaitā ir noteikti rentablie apdrošināšanas veidi, izstrādāti jauni apdrošināšanas produkti, parādītas pārdošanas kanālu pārdošanas apjomu palielināšanas iespējas, kā arī izstrādāts mārketinga akcijas plāns. Bakalaura darbs sastāv no 77lpp.,30tabulām, 14attēliem,1pielikuma. Darbs izmantojams, lai uzlabotu apdrošināšanas portfeļa struktūru apdrošināšanas sabiedrībās ar lielu obligāto veidu īpatsvaru tajā.
Atslēgvārdi
Apdrošināšana, statistika, klasifikācija, mārketings, apvienošana, stimulēšana, akcijas The thesis „The Use Of Compulsory Insurance Marketing To Increase the portfolio of voluntary insurance" is devoted to improvement the rate of return of insurance companies influenced by the lines of business with high loss ratio. The goal of the thesis is to develop a marketing program for the company that would allow to combine various methods to achieve this task. In the course of the thesis economical lines of insurance have been assessed, new insurance products have been developed, opportunities of increase of sales via distribution channels have been shown, as well as the plan for marketing promotion has been developed. The thesis consists of 77 pages, 30 tables, 14 drawings, 1 annexes. The thesis may be used in order to improve the structure of the portfolio with significant proportion of compulsory lines of business therein.
Keywords
Insurance, statistics, classification, marketing, amalgamation, stimulation, promotions.