Starptautisko apģērbu zīmola virzīšana Latvijas tirgū pēc zīmola „Tommy Hilfiger” piemēra
Автор
Blumentāle, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā “Starptautiskā apgērbu zīmola virzīšana Latvijas tirgū pēc zīmola
“Tommy Hilfiger” piemēra” tiek pētīta zīmola „Tommy Hilfiger” virzīšana un tiek piedāvāti
risinājumi kā uzlabot šo virzīšanas procesu.
Zīmols ”Tommy Hilfiger” ir starptautisks un Latvijā tā virzību nosaka ārzemju partneri
un darbinieki Latvijā ir tikai pienākumu izpildītāji.
Pirmā nodaļa ir teorētiskā, kurā darba autore noskaidro zīmola jēdziena nozīmi, tā
ietekmi uz pircēja rīcību un preču izvietojuma nozīmi.
Otrajā nodaļā darba autore pēta zīmola „Tommy Hilfiger” mārketinga komunikācijas,
klientu apkalpošanas un preču izvietošanas īpatnības veikalā „Tommy Hilfiger”, kā arī veic
intervijas ar veikala „Tommy Hilfiger’ vadītājām un analizē to rezultātus.
Trešajā nodaļā darba autore apraksta un analīzē savus novērojumus, kurus veica veikalā
„Tommy Hilfiger” un apraksta savus priekšlikumus par klientu apkalpošanas sistēmas
pilnveidošanu, lai tas atstāj pozitīvas sekas uz zīmola „Tommy Hilfiger” virzīšanu. T The bachelor’s degree paper „International clothing brand promotion in Latvia, on
brand “Tommy Hilfiger” example” analyzes the brand “Tommy Hilfiger” promotion and
offers solutions to improve promotion process.
“Tommy Hilfiger” is an international brand and Latvian market is driven by foreign
partners and Latvian employees are just their daily job and duty executers.
The first chapter is theoretical, in which the author clarifies the concept of the brand, its
impact on consumer behavior on product merchandising.
In the second chapter, author explores the brand “Tommy Hilfiger” marketing
communications, customer service and product merchandising peculiarities, as well as, doing
an interview with the store “Tommy Hilfiger” managers, and afterwards analyze the results.
In the third chapter, the author describes and analyzes its observations made on the store
“Tommy Hilfiger” and describes its proposals for customer service system, as well as to leave
positive impact on the brand “Tommy H-