SIA LATAKKO darbības analīze un attīstības stratēģija
Author
Jagodina, Jevgēnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “SIA LATAKKO darbības analīze un attīstības stratēģija”.
Autors, kā bakalaura darba pamatmērķi ir izvirzījis analizēt SIA LATAKKO stratēģisko pozīciju Latvijas tirgū, un izstrādāt tālāko darbības attīstības stratēģiju konkrēti automašīnu disku tirdzniecības nodaļai, kā arī definēt nepieciešamos īstenošanas resursus.
Lai autors sasniegtu bakalaura darbā uzstādīto mērķi, autors veica gan kompānijas ārējo apstākļu analīzi, gan arī iekšējo apstākļu analīzi, ko visu apkopojot SWOT analīzes matricā. Veicot visu šo analīžu rezultātu apkopošanu secināja, ka pilnveidojot esošo darbību ir iespējams nostiprināt vēl ciešāk savas līderpozīcijas Latvijas automašīnu disku tirgū. Darbā arī tiek doti konkrēti priekšlikumi kā to īstenot un attīstīt.
Bakalaura darba izstrādē ir izmantotas gan ekonomiskās analīzes, gan arī statiskās analīzes, un tā uzdevums bija noteikt kompānijas stiprās un vājās puses, lai varētu izstrādāt efektīvu nākotnes tirdzniecības stratēģiju, kas ļautu sasniegt uzņēmuma mērķus un misiju.
Darbs sastāv no 68 lpp, 1 pielikuma, 13 attēliem un 14 tabulām. This work is devoted to the operational analysis and the development strategy of Latakko Ltd.
As the main targets of the work the author has set to analyze a strategic position of the Ltd LATAKKO in the Latvian market, to work out the subsequent working strategy development in particular for the trading department of autodiscs and to define the necessary enacting resources.
To reach the specified targets in the work, the author has made the diagnostics of the external and internal company circumstances, summarizing all the datas in the SWOT analysis matrix. Performing all the analysis summarizing, the author has arrived to the conclusion that it is possible to strengthen the company positions in the Latvian autodiscs market by improving the existend company work. Specific proposals, how to inact and develop these possibilities, are given in the master work.
Developing this work, both economical and statistical analyses were used, and the main target of the analyses was to define strengths and weaknesses of the company to be able to develop an effective future trading strategy, that will allow to reach the goals and targets of the enterprise.
The paper contains 68 pages, 1 addition, 13 pictures and 14 tabeles.