Korporatīvā tēla nozīme uzņēmumā SIA „PARROT”
Author
Draugs, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām izanalizēt korporatīvā tēla veidošanas nozīmi, par prakstisku piemēru izvēloties uzņēmumu SIA “PARROT”, kurš darbojas prezentreklāmas jomā, atklāt nepilnības korporatīvā tēla veidošanā un sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Bakalaura darbs izstrādāts, pamatojoties uz pieejamiem informatīviem dokumentiem par reklāmas nozari, speciālo literatūru, vispārpieņemtām ekonomikas zinātnes pētījumu metodēm, kā arī uz Latvijas Republikas likumiem un citiem normatīvajiem dokumentiem, kas regulē reklāmu Latvijā.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Darba pirmajā nodaļā tiek analizēta korporatīvā tēla elementu raksturojošā informācija, tiek pētīti korporatīvā tēla veidošanas teorētiskie jautājumi, tiek apskatītas metodes, kas nosaka korporatīvā tēla kvalitātes novērtējumu un efektīvu vadību. Bakalaura darba otrajā daļā tiks aprakstīta reklāmas nozare Latvijā un to piedāvātie pakalpojumi, analizētas reklāmas nozares attīstības tendences. Trešajā daļā, pamatojoties un veikto aptauju rezultātiem, tiek veikta praktiska reklāmas aģentūru salīdzināšana un vērtēšana. Darba izstrādes laikā gūtās atziņas formulētas secinājumos un priekšlikumos.
Bakalaura darba kopējais apjoms 63 lpp., 8 tabulas, 11 attēli un 2 pielikumi. Darba uzrakstīšanā izmantoti 30 literatūras avoti. The bachelor's goal is a theoretical look at the corporate image-building nature, the practical analysis of the company SIA "PARROT" work, demonstrating solutions to improve company image.
Thesis is based on the available information sheets on advertising industry, specialized literature, generally accepted economic science research methods as well as the Latvian Republic laws and other normative documents, regulating the advertising in Latvian.
Bachelor work consists of three chapters. In the first chapter, it examines the elements of the corporate image of character information to be studied and corporate image building theoretical issues are discussed the methods that determine the corporate image of quality assessment and efficient management. The second chapter deals with the nature of advertising, analyzing the advetising industry trends and looking at the advertising agencies in Latvia. The third part, on the basis of the survey and the results are carried out a practical advertising agency comparison and evaluation. Work during the development of lessons learned formulated conclusions and proposals.
The total amount of undergraduate work, p. 63., 8 tables, 11 figures and 2 annexes. Work written used 30 sources.