• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aerodium „Rīga” bāzes attīstības un perspektīvas analīze un mārketinga stratēģijas noteikšana

Thumbnail
View/Open
303-32381-verdens_kaspars_kv07053.pdf (915.2Kb)
Author
Verdens, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba mērķis ir, balstoties uz teorijas atziņām par mārketinga stratēģiju un plānu, kā arī makrovides faktoriem, izanalizēt Aerodium nākotnes iespējas un perspektīvas, izstrādāt Aerodium mārketinga stratēģiju, kā arī sniegt priekšlikumus Aerodium darbības pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā autors veiks noteiktu mārketinga aspektu teorētisko apskatu. Otrajā nodaļā tiks sniegts uzņēmuma Aerodium darbības raksturojums un veikts tā ietekmējošo faktoru izvērtējums, tostarp veikta SVID analīze. Savukārt trešā nodaļa būs veltīta Aerodium „Rīga” attīstības projektam, kur būs atspoguļoti arī autora veiktās aptaujas rezultāti. Bakalaura darbā būs norādīta arī interviju ar Aerodium pārstāvjiem laikā iegūtā informācija. Darba apjoms ir 68 lappuses, izmantoti 12 attēli un 8 tabulas. Darbā ir iekļauti arī 4 pielikumi. Darbā izmantoti 27 informācijas avoti. Atslēgvārdi: mārketinga plāns, Aerodium, Aerodium Rīga, bāze, Laimes tehnoloģija
 
The aim of Bachelors’ project is, on the basis of theoretical cognitions about marketing strategy and plan and also macroenvironment factors, to analyse Aerodium future options and perspectives, to develop the marketing strategy for Aerodium, as well as to give suggestions in order to improve the operations of Aerodium. In the first chapter author will look through certain theoritical aspects of marketing. The second chapter will describe current operations of Aerodium and it will include the analysis of the factors which influence Aerodium, where also will be given the analysis of SWOT. The third chapter will be devoted for the Aerodium base „Riga” development project, where the questionnaire results will also be included. In the Bachelors’ project there will be shown the information gained from the representatives of Aerodium. The Project consists of 68 pages, it includes 12 images, 8 tables and 4 appendixes. The Bachelors’ project is written on the basis of 27 bibliography items. Keywords: marketing plan, Aerodium, Aerodium Riga, base, The technology of Luck
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14396
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV