• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma A/S Diāna tēla veidošanas faktori un elementi.

Thumbnail
View/Open
303-33060-Edgars_Krolle_ek08231.pdf (1.306Mb)
Author
Krolle, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Edgars Krolle. Bakalaura darbs „Uzņēmuma A/S Diāna tēla veidošanas faktori un elementi”. Bakalaura darbā analizēti uzņēmuma A/S Diāna tēla veidošanas faktori un elementi, apkopoti literatūras avoti, veikta nozares vides analīze, apkopotas aptaujas un intervijas, izteikti secinājumi un priekšlikumi. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtām atziņām par uzņēmuma tēlu, tā veidošanas faktoriem un elementiem, izpētīt uzņēmuma A/S Diāna tēla veidošanas faktorus un elementus, un, balstoties uz ekspertu sniegtajām intervijām un iedzīvotāju aptauju rezultātiem, izteikt secinājumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma A/S Diāna tēla uzlabošanai. Pētījuma periods – 2010.gads – 2012.gads. Darba apjoms ir 66 lapaspuses, tajā ir 30 attēli, 4 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: Tēls, zīmols, A/S Diāna, uzņēmums, kvalitāte, produkts, apkalpošana, mārketinga komunikācijas, BESK.
 
Edgars Krolle. The Bachelor paper "Company A/S Diana image-building factors and elements." The Bachelor’s paper includs the analysis of the company's A/S Diana image-building factors and elements, summarized literature sources, there is analyzed the environment of the industry, summarized in surveys and interviews, making proposals and conclusions. Aim of the paper, based on the theory of an opinion on a company's image, its formation factors and elements to explore the company A/S Diana's image-building factors and elements, and based on expert interviews, and opinion poll results, make conclusions and make proposals for company A/S Diana's image improve. Period of Study - 2010 - 2012. The amount of work is 66 pages, it contains 30 images, 4 tables and 3 appendices. Keywords: The image, brand, A/S Diana, company, quality, product, service, marketing communications, BESK.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14420
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV